|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
dyve ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() Sendt: 28-Juli-2009 kl. 10:09 |
Hej, Jeg har fået mig et Samsung PS50B855 som jeg er super glad for.
Kristian |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Uden at jeg kender stikket, så vil jeg forestille mig at det er 100% Samsung Design, og det derfor kan være svært at finde/lave noget der passer. Har du prøvet at spørge Samsung omkring det? Det er som sagt blot et gæt, da jeg ikke ved om det måske er et standardstik. |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Er det fordi du vil have skærmen helt ind til væggen, at du vil have en forlænger til det lille? For det er jo et alm. scart i den anden ende.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
dyve ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Ja, det er fordi jeg gerne vil have skærmen HELT ind til væggen. Lige pt. rager det kun 4,3 cm ud fra væggen ink. vægbeslag, og det ser jo dejligt ud =:) |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Jamen så forstår jeg det udemærket. Jeg har selv været rundt i næsten alle butikker, for at få til mit 7070, men ingen kender det. Så det skal nok laves. Jeg droppede det så, jeg skal kun bruge det 1-2 gange om året, når vi spiller ps2. Jeg kører lyd ud med optisk. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har desværre ikke optisk indgang i min forstærker. Det er en god gammel NAD stereo forstærker, og den vil jeg helst ikke af med :) |
|
![]() |
|
![]() |
Held og lykke med at få det. Gider du skrive hvis du finder det, og så gør jeg det samme. Hvis der ikke er andre her som kender det.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Selvfølgelig, jeg siger til hvis jeg finder noget der kan bruges.. Mvh. |
|
![]() |
|
![]() |
Det lyder godt. Det er også lidt dårligt at den ikke er lidt længere, i stedet for at lægge klodser med til beslaget. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Ja det er, som vi siger i Nordjylland, alligevel træls...
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10596 |
![]() |
Det lille stik har jo overhovedet ikke noget med Scart at gøre. Det kunne være rart om man kunne se stikket fra enden, så er det nemmere at indkredse typen. Hvis ikke du kan finde en forlænger til det lille stik, kan du jo bruge en Scart forlænger, og altså forlænge kablet i den anden ende. Ellers spørg Samsung. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
![]() |
Problemet ved at sætte scart i, den anden ende er at man så skal sætte klodser på beslaget, og så kommer skærmen længere ud fra væggen. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |