|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Sukkerfar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 135 |
![]() Sendt: 17-August-2009 kl. 13:43 |
|
Jeg kan ik rigtig hitte ud af det med hvad der i virkligheden er forskellen på de to og hvad de ting egentlig betyder. Har tjekket det på www.ppradio.dk
Men jeg skal bruge TV'et til digital fjernsynskiggeri og engang imellem lidt Wii. Ellers ikke noget Hvis I kunne fortælle mig det, så vil jeg bestille det hurtigst muligt:-) |
||
![]() |
||
Datamax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
![]() |
|
Største forskel G10 har et andet panel, det er fuldhd. + div småting omkring billedbehandling, men det er ikke mellem disse 2 skærme den helt store forskel er, men mere hvad du kommer fra nu, og er det et gammelt lcd/crt bliver du overud lykkelig ligemeget hvad du måtte vælge og udfra det du skriver omkring dit brug, lyder det ikke helt dum at spare de 4-5000kr. og vælge en x10.
|
||
CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3 |
||
![]() |
||
Gerdes ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 12-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() |
|
Du kan læse en test af X10 her. I konklusionen kan du læse de praktiske forskelle mellem X10 og G10. |
||
Den der køber dyrt græder kun en gang. Den der køber billigt græder flere gange.
|
||
![]() |
||
Sukkerfar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 135 |
![]() |
|
Lige nu har jeg et Panasonic TH-42PX80, så det er jo egentlig et fin et. Men jeg synes det er for lille. Jeg sidder nu 4-4,5m væk |
||
![]() |
||
Chessr ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() |
|
Vi er ret mange her der er i tvivl om de 2 |
||
![]() |
||
Datamax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
![]() |
|
Ja men den afstand skulle der slet ikke være behov for fuld hd, og med en 50 er der jo også lidt flere pixel end 42". har en ven med et 50"px8 og en med et pioneer 5090 kan da godt se forskel, men man skal sku være lidt at en nørd før man faktisk får mere ud af en filmaften på den ene frem for den anden skærm. |
||
CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Men så igen er jeg lidt i tvivl om jeg skulle højere op end en "sølle" 50", evt 54"-58"
![]() |
||
![]() |
||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
|
Haha, sådan har jeg det også. Først ville jeg ikke have noget der var større end 42 tommer, på grund af min meget lille stue. Nu overvejer jeg seriøst at lægge nogle ekstra gryn til siden, og købe en Pioneer projektor..., og et "fornuftigt" surround sound anlæg... Jeg skal snart flytte i en større lejlighed, så hvorfor ikke bare gå "all in" når jeg først har købt nye møbler? Redigeret af Firebird - 18-August-2009 kl. 23:20 |
||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||
![]() |
||
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
|
Sukkerfar. Hvad med en projektor? Redigeret af .FTH' - 21-August-2009 kl. 13:41 |
||
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
||
![]() |
||
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
|
Men står faktisk også i lidt "ala" din situation..
så håber da lidt noget input fra folket. ![]() |
||
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ej det duer ikke. Ville jeg slet ikke få accept af hos kæresten |
||
![]() |
||
Ponduus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
|
Du skal bare vifte med Sex and the City-filmen og spørge hende, hvordan hun tror et par Prada sko ser ud på 92"
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |