|
|
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Forfatter | |
bette_casper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() Sendt: 10-Januar-2010 kl. 18:44 |
Er der nogen ligger inde med viden om en release dato på dette fantastiske spil?
![]() Hørte engang de snakkede marts 2010, men i følge den her hjemmeside er det blevet udskudt til Q3 altså tredje kvartal i 2010? http://www.vgreleases.com/ps3/ReleaseDate-25101.aspx ??? Mvh. |
|
LG PZ950W 60" - PS3 - Onkyo TX-SR307 - Tangent Millennium 100 - QLN QuBiC FS 500 - JPW ML310 - JBL ES250P - Logitech Harmony 525
|
|
![]() |
|
hubba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
efter hvad jeg har hørt og læst skulle det være midt April den 13
|
|
lg 60 pk550n, marantz bluray 7003, marantz sr6003, samsung yousee hdd boks, monitor audio silver rs6, monitor audio silver rslcr,monitor audio silver rxsf, monitor audio rsw12
|
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
Troede det marts japan og juni europa..
|
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Marts i Japan, resten er ukendt. Folk gætter dog på sommeren 2010. |
|
![]() |
|
Ponduus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Ellers må man bare håbe på en japansk version med engelsk tekst og så lave en import af spillet.
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
1. April
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
craven ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
![]() |
![]() |
|
Mvh
Craven |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() |
Jeg talte med Sony på CES 2010, der sagde release date marts i Japan, men ikke annonceret for USA og Europa.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
Er GT 5 ikke ved at bliver bare lidt til Duke Nukem Forever
![]() |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Næppe. De har lavet en helt ny "graphic engine" til GT5 (så de har skulle starte fra bunden grafikmæssigt, hvorimod Forza 3 bare var en grafisk opdatering af 2'eren), og der er omkring 1000 biler de har skulle lave ned til den mindste detalje. Desuden kommer der også skader på alle 1000 biler, også har de tilføjet WRC og Nascar (hvor de rent faktisk gør noget ud af tingene!) + at de bliver nød til at ha' en ordenlig onlinedel men det er nok ikke det der har taget længst tid.
Jeg mener at de har sagt at bilerne i efteråret 2009, og da var de vidst 60% med spillet. Jeg tror ikke at de har brugt mere tid på 3D end som så mange af de andre feature.
Ser du på Forza 3 og GT5 er der meget stor forskel på hvad de forskellige spil indeholde, Forza 3 indeholder vidst *kun* 400 biler, en opdateret grafik, og lidt andet som de har skulle opdatere siden 2'eren, så er der naturligvis onlinedelen som skulle være helt god og en meget god ehm.. designdel.
GT5 har både Nascar (med de en del af de rigtige regler), WRC (altså rally), en helt ny onlinedel, en hely ny grafik (inkl. skader for første gang til GT) og de 1000 biler (og andre småting som en kamerafunktion, 3D, dag/nat cyklus og skiftende vejrforhold). Desuden har de lavet både Gran Turismo: Tourist Trophy, Prologue og Portable ved siden af.
Så jeg tror nok at PP har haft masser at se til, udover lige 3D
![]() Jeg kan kun sige, at PP har mange bolde i luften med GT5, både online og skader er noget nyt for dem, også har de yderligere fået lincence til Nascar. Hvis det hele bliver kringlet og alt bliver så godt som vi alle håber på, så vil PP opnå gudestatus, og jeg bliver beskæftiget i sommeren
![]() |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
efter at have spillet den nye demo online er et rat også nødvendig. Ellers kommer ens tider hvis aldrig ned.
er næsten for følsom styring
Redigeret af xcardman - 11-Januar-2010 kl. 11:34 |
|
![]() |
|
![]() |
Tror ikke at det er en nødvendighed, men måske bare nemmere - hvis man er vant til rat. Jeg har altid spillet med joystick og jeg er sikker på at jeg nok skal komme igennem s-kørerkortet. :) Om jeg så slår nogen rekorder eller ej er jeg så vidt ligeglad med.
- jeg vidst ikke at du havde en PS3 Xcardman?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |