|
Blu-ray hakker... |
Besvar |
Forfatter | |
Andrik
Ny bruger Oprettet: 24-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
Emne: Blu-ray hakker... Sendt: 26-Januar-2010 kl. 15:59 |
Hej,
Jeg har bygget en HTPC på et ASUS bundkort med on-board ATI HD3300 grafikkort og on-board VIA VT1708S lydkort. Der er 4 GB DDR3 RAM og en AMD Phenom II X4 3,2 Ghz processor. Så alt i alt en pænt kraftig PC.
Desværre oplever jeg at afspilning af Blu-ray film hakker fra tid til anden. Der er ikke rigtig noget "systematik" i hvornår det sker, så det er altså ikke nødvendigvis fordi kameraet panorerer og der dermed sker mange pixel ændringer.
Jeg bruger nyeste version af Cyberlink PoverDVD som afspiller. Hos Cyberlink kan man finde en BD advisor som fortæller om ens setup kan køre BD. Denne guide har jeg kørt, og der er fuld support på alle områder.
Systemet kører Windows 7.
Er der nogen der kan give et hint til hvor jeg bør kigge for at få disse "hakker" til at stoppe?
Tak for hjælpen.
|
|
Nikodk
Guld medlem Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
Sendt: 26-Januar-2010 kl. 22:31 |
det har vist ikke noget med "min hjemmebiograf" at gøre...
prøv at spørge i "Microsoft Media Center, MCE og HTPC" i stedet
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |