|
Hvad skal jeg vise frem? |
Besvar |
Forfatter | |
AndreasG
Ny bruger Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
Emne: Hvad skal jeg vise frem? Sendt: 07-Marts-2010 kl. 21:29 |
Hej alle. Jeg har i lang tid beundret jeres opsætninger, og tror de er perfekte alle sammen..
Men jeres køb har sikkert været afhængig af forskellige tider, og deres tids modeller..
Jeg står på helt bar bund, uden noget som helst lige nu.
Intet TV
Ingen højtalere
Ingen receiver
Ingen PS3
Intet TV-bord
(næsten) ingen ledninger.
Ingenting.
Så hvis I skulle lave det perfekte samspillende set-up, i forskellige prisklasser, hvad skulle det så være?
Jeg aner endnu ikke i hvor høj prisklasse jeg skal i, for det hele. Men har i nogle gode idéer? Jeg har kun læst tendenserne herinde og at der skal stå Panasonic plasma TV, Marrantz-receiver og Dalí eller Drop-højtalere. Og at en PS3 er okay at bruge som Blu-ray afspiller.
Jeg er studerende, med et okay fritidsjob, så lidt penge har jeg da. Der skal tages med i overvejelserne at det er til en 25 årig mand, og hans kæreste i en ca. 80 kvm lejlighed.
Jeg håber det er det rigtige forum jeg er i, selvom det godt nok er et vis-frem forum. Men jeg håber i kan give tips til hvad jeg engang skal vise frem :-)
Mvh AndreasG
|
|
Har endnu ingen hardware.. Hvad skal jeg købe?
|
|
Despoint
Super bruger Oprettet: 23-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 281 |
Sendt: 07-Marts-2010 kl. 21:49 |
Synes du skulle prøve at kigge på fælleskøbet med en Panasonic G20 skærm. De skulle være yderst lækre, også til den pris(!), men har desværre ikke selv oplevet den - endnu. Den har også fået en rigtig flot anmeldelse på Flatpanels, så den kunne du evt. sætte dig ned og læse.
Her er linket: http://flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1267447545 |
|
SLETTET_20120103
-- Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
Sendt: 07-Marts-2010 kl. 22:07 |
Kan du ikke oprette en eller flere tråde i de rigtige fora?