recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - KILLZONE 3D
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKILLZONE 3D

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Emne: KILLZONE 3D
    Sendt: 24-Maj-2010 kl. 11:07

Den bedste grund til at investere i et 3D TV:

http://ps3.ign.com/articles/109/1092064p1.html

^(ved ikke hvorfor den ikke laver et link - måske fordi jeg er gået over til Opera Browser?) 

E3 kommer nok til at bringe mere info...

BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2010 kl. 11:10
Jeg tager måske fejl - ellers også er der andre der gør! - men jeg har læst at det ikke er muligt at lave store spil i 3D fordi det kræver at spiller gøre med dobbel framerate. Så lad os sige at spille skal køre flydende med 60 framerates for at spille det normalt, for 3D ville det kræve det dobbelte (120), og udviklerne kæmper jo allerede bare med at få 60..

Med andre ord - vi vil ikke se andet en småspil der udnytter 3D teknologien, ellers også tager jeg fejl.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2010 kl. 11:21

Killzone 3 is aiming to be bigger and better.

New details about the game were revealed in the latest issue of GamePro magazine, and it looks as though developer Guerrilla Games is looking to take the Killzone franchise to a whole new level.

The most notable change to the gameplay for Killzone 3 is the inclusion of jetpacks, which seem to act as a form of double-jump for crossing terrain more quickly and easily. The developer says the jetpacks resemble "something you do in platformers such as Super Mario Bros. or Uncharted."

Shooting an enemy wearing a jetpack makes them explode "like roman candles."

Another major addition is the option to play the game entirely in 3D, which requires 3D-enabled glasses and television to work. It was stated that this added a nice effect to the arctic snow level Frozen Shores that was shown in the demo. The snowflakes become more noticeable, and enemy bullets pop out as they fly past your head.

The gun combat remains relatively unchanged from the previous game. A new weapon was detailed, The Wasp, which discharges rockets that look like a swarm of robotic insects.

The levels are also said to be much larger in scale compared to the past game.

The new issue of GamePro is currently being shipped to subscribers. The issue will hit newsstands on June 1.

De har godt nok længe lavet noget af spillet i 3D så eh.. Ja, det bliver spændende. Kommer det i 3D og det er ordenligt er jeg med på ideen.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2010 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Jeg tager måske fejl - ellers også er der andre der gør! - men jeg har læst at det ikke er muligt at lave store spil i 3D fordi det kræver at spiller gøre med dobbel framerate. Så lad os sige at spille skal køre flydende med 60 framerates for at spille det normalt, for 3D ville det kræve det dobbelte (120), og udviklerne kæmper jo allerede bare med at få 60..

Med andre ord - vi vil ikke se andet en småspil der udnytter 3D teknologien, ellers også tager jeg fejl.

Du tager fejl, hvilket jeg også har skrevet til artiklen på forsiden hvor du kommenterede det samme Smile

Der skal ikke tegnes 2 separate billeder, men fremstilles et side-by-side view med et stort billede, hvor venstre og højre del skal være forskubbet og ændret en anelse i farve, for at skabe 3D virkningen.

Det er svært at forklare Smile
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2010 kl. 11:28
Det havde jeg ikke set. Jeg har bare læst om det på gamespot fra en anden brugerTongue Hvis 3D bliver ordenligt til PS3 skal jeg helt sikkert også udnytte det.. om eh 1-2 år haha.. SU'en rækker vist ikke så langt.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2010 kl. 11:31
Jeg har også lige læst at Killzone Liberation (PSP udgaven der foregår før KZ2) havde jetpacks og det fungerede vist fint i et spil. Så det er vist ikke noget vi skal være nervøse for. Desuden er jeg også glad for at de vil have lidt alternative våben med - det er jo trods alt et sci fi spil, så jeg forstår  ikke hvorfor de ikke var lidt mere kreative i 2'eren mht. til våben.

Jeg forventer også at se Sonys E3 konference live også lave en tråd om det. Så kan folk der er interesseret i lidt nyheder kigge der.

Redigeret af SteffenD89 - 24-Maj-2010 kl. 11:34
Til top
stonefree Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-September-2006
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2010 kl. 11:40
Sandheden ligger midt imellem. Der skal principielt renderes et komplet billede v.hj.a. spillets 3D engine for hvert øje - det betyder bare ikke nødvendigvis halv hastighed. Dels er spillets tilstandsmaskine ikke påvirket dels skal de 2 øjne jo se næsten det samme billede hvilket vil sige at det næsten altid vil være præcis de samme textures der er involveret. Så nej performance bliver ikke halveret men det er helt sikkert heller ikke uændret.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2010 kl. 15:28
Jeg er helt sikker på at 3D nok skal fungere fint i KILLZONE. Jeg er dog til gengæld mere usikker på hvordan hjernen har det efter timevis af gaming i 3D - det kan vi vente og se. Jeg tror dog på at risikoen for hovedpiner stiger markant...

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2010 kl. 20:45
@Amor - afhænger det ikke af personen? Nogen får hurtigere hovedpine af 3D end andre.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2010 kl. 21:01
Killzone 3 Screenshot
Killzone 3 Screenshot
Killzone 3 Screenshot

Ved godt at dette er en 3D tråd men eh, ja her er lige lidt guf om selve
spillet

http://uk.ps3.ign.com/articles/109/1092173p1.html
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2010 kl. 21:30
Jeg kunne godt forholde mig til en remake af Killzone 1.

Der er faktisk rigtig god baggrundshistorie til spillet. Det er bare en skam KZ2 slagter denne.. Helghast er faktisk ikke engang de onde o_0
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2010 kl. 22:12
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Ved godt at dette er en 3D tråd men eh, ja her er lige lidt guf om selve
spillet

http://uk.ps3.ign.com/articles/109/1092173p1.html

Det bliver godt at få en opfølger på KZ2.

KZ2 er en af de bedste oplevelser jeg har haft på PS3, både på singleplayer og på multiplayer.

At det så skulle blive muligt med 3D hilser både jeg, og min skærm, velkommen Smile
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu