|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() Sendt: 24-Maj-2010 kl. 11:07 |
Den bedste grund til at investere i et 3D TV: http://ps3.ign.com/articles/109/1092064p1.html ^(ved ikke hvorfor den ikke laver et link - måske fordi jeg er gået over til Opera Browser?) E3 kommer nok til at bringe mere info... |
|
BORING! |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Jeg tager måske fejl - ellers også er der andre der gør! - men jeg har læst at det ikke er muligt at lave store spil i 3D fordi det kræver at spiller gøre med dobbel framerate. Så lad os sige at spille skal køre flydende med 60 framerates for at spille det normalt, for 3D ville det kræve det dobbelte (120), og udviklerne kæmper jo allerede bare med at få 60..
Med andre ord - vi vil ikke se andet en småspil der udnytter 3D teknologien, ellers også tager jeg fejl.
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Killzone 3 is aiming to be bigger and better. De har godt nok længe lavet noget af spillet i 3D så eh.. Ja, det bliver spændende. Kommer det i 3D og det er ordenligt er jeg med på ideen.
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Du tager fejl, hvilket jeg også har skrevet til artiklen på forsiden hvor du kommenterede det samme ![]() Der skal ikke tegnes 2 separate billeder, men fremstilles et side-by-side view med et stort billede, hvor venstre og højre del skal være forskubbet og ændret en anelse i farve, for at skabe 3D virkningen. Det er svært at forklare
![]() |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
![]() |
Det havde jeg ikke set. Jeg har bare læst om det på gamespot fra en anden bruger
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har også lige læst at Killzone Liberation (PSP udgaven der foregår før KZ2) havde jetpacks og det fungerede vist fint i et spil. Så det er vist ikke noget vi skal være nervøse for. Desuden er jeg også glad for at de vil have lidt alternative våben med - det er jo trods alt et sci fi spil, så jeg forstår ikke hvorfor de ikke var lidt mere kreative i 2'eren mht. til våben.
Jeg forventer også at se Sonys E3 konference live også lave en tråd om det. Så kan folk der er interesseret i lidt nyheder kigge der. Redigeret af SteffenD89 - 24-Maj-2010 kl. 11:34 |
|
![]() |
|
stonefree ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2006 Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Sandheden ligger midt imellem. Der skal principielt renderes et komplet billede v.hj.a. spillets 3D engine for hvert øje - det betyder bare ikke nødvendigvis halv hastighed. Dels er spillets tilstandsmaskine ikke påvirket dels skal de 2 øjne jo se næsten det samme billede hvilket vil sige at det næsten altid vil være præcis de samme textures der er involveret. Så nej performance bliver ikke halveret men det er helt sikkert heller ikke uændret.
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Jeg er helt sikker på at 3D nok skal fungere fint i KILLZONE. Jeg er dog til gengæld mere usikker på hvordan hjernen har det efter timevis af gaming i 3D - det kan vi vente og se. Jeg tror dog på at risikoen for hovedpiner stiger markant...
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
@Amor - afhænger det ikke af personen? Nogen får hurtigere hovedpine af 3D end andre.
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
Jeg kunne godt forholde mig til en remake af Killzone 1.
Der er faktisk rigtig god baggrundshistorie til spillet. Det er bare en skam KZ2 slagter denne.. Helghast er faktisk ikke engang de onde o_0
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Det bliver godt at få en opfølger på KZ2. KZ2 er en af de bedste oplevelser jeg har haft på PS3, både på singleplayer og på multiplayer. At det så skulle blive muligt med 3D hilser både jeg, og min skærm, velkommen
![]() |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |