recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - køb hos Cinemagic eller Jaman
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketkøb hos Cinemagic eller Jaman

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
parasound Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 432
Direkte link til dette indlæg Emne: køb hos Cinemagic eller Jaman
    Sendt: 22-August-2010 kl. 16:39
Har tænk på at købe et lg 60 pk 950 hos enten Cinemagic eller Jaman da de koster det samme begge steder ca 14300kr.-

Men hvor er det bedst at handle hos har været inden på trustpilot.dk og set  deres karatere og de er må man sige perfekte begge 2

Men hvis nu denne plasma lg 60 pk950 skulle inden for de 2 år man jo har gå istykker hvad så hvordan er deres service så nogen som har prøvet det hos nogen af dem (cinemagic eller Jaman.dk) kommer de så og hente den og leverer tilbage igen efter rep og hvad med pixelfejl

Jeg har den forståelse på at det er internetforhandlen/forhandler som skal sørger for at det bliver hentet og leveret igen efter rep og det samme med pixelfejl hvis det var en n model var det så lg som skulle sørge for at de bliver hentet og levere igen og hvis det var en n model som havde en pixelfejl var det internetforhandle/forhandler  som skal sørge for det  er det rigtig forståret ??????

Kan jo selvfølgeligt tegne en exra forsikring på 4 år hos Securator til 1000kr.- men vil da gerne spare de 1000kr.- hvis de er muligt

Parasound.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2010 kl. 22:23
I disse tider, hvor mange internetforhandler lukker, så ville jeg ikke købe en så dyr skærm uden nogle form for sikkerhed, især når vi snakker om parallelimport. Dertil har flere klaget over pixel fejl hos LG, så jeg ville nok tage en forsikring hos Securator med i købet.
Til top
Hamster13 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Februar-2010
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2010 kl. 23:07
Jeg har handlet et par gange hos Cinemagic uden problemer. Der har været hurtig feedback på div. spørgsmål. Havde knapt lagt en bestilling på et tv, før jeg blev ringet op for at snakke levering. Han fik sig blandt andet snakket det til, at jeg købte en tillægsforsikring, selv om den slags normalt er mig inderligt imod... Embarrassed
Jeg har dog ikke efterfølgende haft nogen reklamationer, så skal ikke kunne sige, om det også bare fungerer. Men mit indtryk er, at de kærer sig om at levere en god service. Thumbs Up
Til top
Lars E. Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Danmark
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2010 kl. 10:13

For det første ville jeg gå langt uden om den skærm hvis du er nervøs for pixelfejl alle de 6 Plasma skærme jeg har haft hjemme i år fra LG har haft pixelfejl bla. tre PK950N.

Den seneste LG 50PK550 var storslem med 4 konstant lysende pixels og mindst 8 subpixelfejl helt utroligt sådan en skærm ikke bliver kasseret inden den forlader fabrikken.
Efter den oplevelse opgav jeg LG og skiftede til Samsung skærme to stk Samsung PS50B535 der dog havde store problemer med buzz og måtte retur, men ingen pixelfejl Smile.
Har endelig fundet en super god skærm en Samsung PS50C6500 uden buzz og uden pixelfejl og med en virkelig god billedekvalitet, også bedre end PK950N.

Skærmen er købt ved Cinemagic, som har leveret en super service hele vejen igennem.
Jeg havde lidt specielle krav ang. levering pga ferie, men dette var ingen problem og alt har forløbet glat.

Redigeret af Lars E. - 23-August-2010 kl. 10:16
Samsung PS50C6500
Toshiba 42 C3000P
Vantage HD7100S
Sony BDP-S550
Xbox 360
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2010 kl. 11:39
Det er derfor jeg købte min skærm hos www.kontorlinien.dk. Dansk model og top service! Min skærm har en panelfejl så den får jeg bare byttet uden at det koster mig noget.

www.kontorlinien.dk har eksisteret i mange år, og der handler jeg helt sikkert igen!
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2010 kl. 11:49
Så er den købt hos Cinemagic denne plasma lg 60 pk 950 med 4års extra forsikring som dækker pixelfejl og hvis den skulle gå istykker bliver den hentet og leveret igen uden beregning skulle komme imorgen iflg Peter fra Cinemagic

Er der nogen som har et link på hvordan denne lg 60 pk 950 skal være indstilllet
har købt gadget t3 bladet og på side 50 kan man se en lille test af denne skærm (lg 60 pk 950) og den få 5 stjerne ud af 5 så helt dårligt er den vel ikke

Parasound
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2010 kl. 18:14
Puha godt du ikke købte hos Jaman.. Magen til svindlere og hængerøve skal man lede længe efter. Det er en lang historier over 4 rma sager strukket ud over 14måneder.

Så godt du ikke købte der.

Cinemagic har jeg tilgengæld også kun positivt om. Dog ingen RMA hos dem. Købte et lille samsung hos dem og de ringede dagen efter og tjekkede om alt var iorden.
Til top
Lars E. Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Danmark
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2010 kl. 10:44
Lad os høre lidt om Skærmen du har købt er du tilfreds med den ? har den nogle fejl ?

Mvh Lars
Samsung PS50C6500
Toshiba 42 C3000P
Vantage HD7100S
Sony BDP-S550
Xbox 360
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2010 kl. 12:31
Hej Lars

den bliver sat op her i weekenden da jeg ikke kan løfe den alene og vil få noget  hjælp 
Men kan da kun haft lg skærm både lcd og plasma

Henrik
Til top
pekr Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2005
Point: 181
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2010 kl. 06:34
Jeg har selv købt 60pk950 hos Cinemagic. Rigtig fin service hos dem og lækker skærm. Siger intet og ingen fejl ved den. Kan kun anbefalde skærm og Cinemagic.
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2010 kl. 11:28
Har lige her for nogen timer siden fået sat min lg 60 pk 950 plasma op sammen med konen og har fået sat min dong til så den er trådløs ingen fejl (pixelfejl) eller buzz eller anden form for støj fra skærmen

Kører nu med halv styrke så der ikke kommer noget burn in eller anden form for noget som brænder fast i skærmen og efter noget tid  vil jeg så bruge de indstiller man har inden på recordere for at få den perfeke indstilling

Er lige gået fra en lg 50 pk 760 n til denne skærm lg 60 pk 950 og må sige at de extra 10" tommer man få er de penge værd ingen vivl om det

Men glæder mig mest til at jeg skal til at bruge de indstillinger som recordere anbefaler så jeg vil få et rigtigt godt billedere og kan lege lidt med skærmen

Er lidt spændt  på om  man kan sætte sin eksterne harddisk(1.5tb) til usb poren 2 og så optage på den
parasound

p.s nogen som har et link til denne perfekte indstilling så jeg ikke skal bruge tid på at finde den
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2010 kl. 12:51
Hvordan er billedekvaliteten i forhold til dit gl. 50PK760n
Til top

Besvar Besvar Side  12>