|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() Sendt: 26-August-2010 kl. 08:40 |
Hej alle
I går modtog jeg en e-mail fra www.Biozonen.dk om at jeg nu kunne bestille billetter til 'Avatar 3D - Special Edition'. Da jeg syntes rigtig godt om filmen sprang jeg selvfølgelig ind og bestilte billetter. Denne special edition skulle give en noget længere film, og derfor også helt nye scener. Hvor meget, aner jeg ikke? Har den selvfølgelig også på Blu-ray, hvilket da også er en rigtig flot oplevelse. Ingen tvivl. Dog vil jeg gerne se den i 3D endnu engang, så det her passer mig fint. Jeg glæder mig - men hvad med dig? Skal du se den?
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
Stromgren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2010 Sted: Valby København Status: Offline Point: 275 |
![]() |
er bd udgaven ikke special edition versionen ?
|
|
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver Nad t557 Bluray Dali Lektor 6 fronter Dali Lektor Lcr Center gale 3060 Bipolar Bag |
|
![]() |
|
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Mener det er 9 minutter ekstra man får... Nej BD udgaven er ikke den nye SE udgave..
http://filmz.dk/officielt-avatar-special-edition-udsendes-i-danske-biografer Redigeret af Exxtreme - 26-August-2010 kl. 09:22 |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
Haha - kun 9 min? Det var godt nok ikke meget. Havde læst der ville være flere kamp-scener osv. Men det er da vist ikke møj de kan have presset ind så :)
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
maagren ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
![]() |
Det kunne da være, at man skulle få set den film så. Jeg var egentlig også lidt ærgerlig over, at jeg ikke nåede at se den i biografen. Nogle siger jo, at den er god
![]() |
|
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Når en speciel edition kommer ud på blu Ray så skulle de komme 25 min ekstra. Så man skal tag ind og se den for et god 3D oplevelse
|
|
![]() |
|
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|
|
![]() |
|
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
Ikke helt rigtigt. Ifølge Cameron selv, vil der kommer en "special edition" med 9 minutter ekstra og en "collectors edition" med 16 minutter ekstra i forhold til den udgave der gik i bio. Begge udgaver kommer i Q 4, men intet bekræftiget endnu angående 3D. Læs artiklen på Bluray.com |
|
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Det virker som om der skal spindes endnu mere guld på filmen, der vel i forvejen har indtjent milliarder
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Det er simpelthen for lamt hvis der kommer yderligere 2 udgaver end den der gik i biffen... Der kommer ofte 1 Extended udgave, men hvis man allerede nu melder ud at der kommer 2 udgaver med hhv. 9 og 16 minutter ekstra, så er man da kun ude på 1 ting... Hvorfor ikke bare droppe den med 9 minutter ekstra og så tage den med 16???
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Selvfølgelig er filmproducenter da kun ude på en ting, de driver jo ikke et filantropisk foretagende...
|
|
![]() |
|
RogueAgent ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Status: Offline Point: 859 |
![]() |
|
|
LG 50PS8000
Panasonic PT-AE500 Pioneer VSX-859 Carver 753X Energy RVS/RVSS Panasonic BD35 Toshiba HD-XE1 Pioneer CLD-D704 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |