recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - EPG Discovery channel ikke at finde
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEPG Discovery channel ikke at finde

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
bomoeller Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Emne: EPG Discovery channel ikke at finde
    Sendt: 04-Januar-2006 kl. 13:26

Howdy

Har stort set alle mine programmer dækket ind i programguiden men jeg mangler stadig Discovery channel. Har prøvet alle de små tricks som at tilføje programguiden manuelt men den er ikke i listen pt (04/01/06) og der er hamrende træls da jeg ser Discovery en del og der er en masse prgrammer jeg gerne vil optage. Jeg bor i 6700 området og er dækket af TDC kabel. Er der andre der har samme problem? Og hvordan har i fået det løst? Iflg MS skulle Discovery være dækket ind i EPG'en fra oktober 2005.

Håber nogen kan hjælpe

/Bo

Til top
Palmolive Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Oktober-2004
Point: 177
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2006 kl. 16:10
Du kan eventuelt prøve at give MCE et andet postnummer, guiden er endnu ikke 100% opdateret for alle områder...
Samsung 52M87, H3126 | Denon DVD-3800BD (kodefri), AVR-4308 | Marantz SA-11S2 | Zune 80GB, ZuneHD 32GB
Til top
Kong_Carlos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Januar-2006
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2006 kl. 22:13

Jeg har heller ikke Discovery i post nr.: 1316 København K? Er der nogen i KBH. der har?

Jeg kan godt få EGP info på discovery hvis jeg sætter det op via guide, men så mangler jeg Kanal 5. Hvis jeg at scanne så kan jeg ikke vælge Discovery. 

Til top
brewer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Januar-2006
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2006 kl. 16:19

Jeg har haft fat i TDCkabelTv og MicroSoft i dag (10-jan-06), det ser ud til at de endnu ikke har fået en fast aftale på plads med hvordan opdatering programnøglerne skal foregå.

I følge TDC har de sendt nye kanalnøgler til MS.

Dagen endte med at jeg blev ringet op af en gut fra MS, der gav udtryk for at han ville sørge for at få opdateret kanalnøglerne.

Til top
Psudo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juni-2005
Point: 201
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2006 kl. 17:52

Lyder godt, bor i 8870 området, og der kan jeg heller ikke finde en listnings der dækker discovery...Den har fundet frekvensen, men der er ingen Discovery i "add channels to Listning"

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2006 kl. 21:29

Kanon, ser frem til opdateringen.

Hold os endelig underrettet

Oprindeligt skrevet af brewer brewer skrev:

Jeg har haft fat i TDCkabelTv og MicroSoft i dag (10-jan-06), det ser ud til at de endnu ikke har fået en fast aftale på plads med hvordan opdatering programnøglerne skal foregå.

I følge TDC har de sendt nye kanalnøgler til MS.

Dagen endte med at jeg blev ringet op af en gut fra MS, der gav udtryk for at han ville sørge for at få opdateret kanalnøglerne.

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2006 kl. 14:05

Hej Psudo, noget nyt fra dig... virker det? Det virker stadig ikke her i 6700 området

Oprindeligt skrevet af Psudo Psudo skrev:

Lyder godt, bor i 8870 området, og der kan jeg heller ikke finde en listnings der dækker discovery...Den har fundet frekvensen, men der er ingen Discovery i "add channels to Listning"

Til top
Psudo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juni-2005
Point: 201
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2006 kl. 15:57
Nej jeg venter på en opdatering fra MS...
Til top
brewer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Januar-2006
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2006 kl. 18:39

Det eneste jeg har hørt fra MS siden forleden dag er at de prøver at finde / få fat i den der er ansvarlig for at opdatere EPG'en

Til top
Kluks Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Februar-2004
Point: 246
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2006 kl. 20:04

MS er godt bekendt med problemet, men det skyldes at den underleverandør der står for at levere programdata til en række forskellige lande har for travlt og dermed problemer med at opdatere programlisterne. Der arbejdes på at finde en løsning.

Der er problemer i flere lande...

Til top
Jesper.wind Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Juli-2004
Point: 86
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2006 kl. 15:23

Hej

Vedr. dette emne, er der så et sted, hvor man kan se hvilke kanaler der er med i ordningen???

Mvh.

Jesper

Til top
Palmolive Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Oktober-2004
Point: 177
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2006 kl. 17:54
Principielt er det alle tilgængelige kanaler på diverse kabelordninger, men som Kluks skriver, så er der problemer med den underleverandør der skal levere data (og dermed også frekvenser)...
Samsung 52M87, H3126 | Denon DVD-3800BD (kodefri), AVR-4308 | Marantz SA-11S2 | Zune 80GB, ZuneHD 32GB
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu