recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung 46" C9005 forsinket
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung 46" C9005 forsinket

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
BlackAce Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2008
Sted: København
Status: Offline
Point: 760
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung 46" C9005 forsinket
    Sendt: 28-September-2010 kl. 12:49
Hello
Iflg. Expert i Rødovre Centret er Samsungs 9-serie forsinket p.g.a. Camkort stikker for langt ud. Har det noget på sig. ? Ouch
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil
7   PS4 spil
Samsung UE-55D8005
Samsung LE-40F86BD (sovevær.)
Samsung DVD-HR750 160GB
Sony PS3 Slim 120GB
Sony PS4 1TB
OnePlace tvbox
HDTV-BOX C9000 serien C
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24801
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 12:57

Fladskærmsshoppen påstår at det kan leveres inden for 4 dage.

Men lad for alt i verden være med at købe hos dem. De er hurtige til at levere, men hvis tingene ikke virker, så er der nul service. Det kan jeg da se med mit 8705.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 13:17
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Fladskærmsshoppen påstår at det kan leveres inden for 4 dage.

Men lad for alt i verden være med at købe hos dem. De er hurtige til at levere, men hvis tingene ikke virker, så er der nul service. Det kan jeg da se med mit 8705.
Der har jeg heller ikke tænkt mig at købe hos, men tak for advarlsen alligevel Flemming. Expert fortalte at der kun kom en 46" i RC omkring sidst i oktober månedet og at man skulle forudbestille hvis man skulle have en. Jeg tror nok at jeg heller vil købe C8705 i en 46" udgave, der skulle heller ikke være den store billed forskell mellem 8 og 9 serien - påstod Expert.
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil
7   PS4 spil
Samsung UE-55D8005
Samsung DVD-HR750 160GB
Sony PS3 Slim 120GB
Sony PS4 1TB
OnePlace tvbox
HDTV-BOX C9000 serien C
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 13:25
Oprindeligt skrevet af BlackAce BlackAce skrev:

Der har jeg heller ikke tænkt mig at købe hos, men tak for advarlsen alligevel Flemming. Expert fortalte at der kun kom en 46" i RC omkring sidst i oktober månedet og at man skulle forudbestille hvis man skulle have en. Jeg tror nok at jeg heller vil købe C8705 i en 46" udgave, der skulle heller ikke være den store billed forskell mellem 8 og 9 serien - påstod Expert.
Så vil jeg håbe for dig at dit 8705, bliver bedre end de 2 jeg har haft indtil videre. Og nu vil shoppen give mig et nyt. Men efter 2 stk og 2 mainboard og 1 strømforsyning skiftet. Så har jeg ikke lyst til at fortsætte med det tv. Det har faktisk været nødvendigt for mig at slæbe fladskærmsshoppen i forbrugerklagenævnet, da at tvét siden maj, måned ikke har virket 100% på noget tidspunkt. Jeg skal ikke have noget med samsung at gøre foreløbig, efter den manglende service de har.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 13:35

Så vil jeg håbe for dig at dit 8705, bliver bedre end de 2 jeg har haft indtil videre. Og nu vil shoppen give mig et nyt. Men efter 2 stk og 2 mainboard og 1 strømforsyning skiftet. Så har jeg ikke lyst til at fortsætte med det tv. Det har faktisk været nødvendigt for mig at slæbe fladskærmsshoppen i forbrugerklagenævnet, da at tvét siden maj, måned ikke har virket 100% på noget tidspunkt. Jeg skal ikke have noget med samsung at gøre foreløbig, efter den manglende service de har.
Arv min arm, sikken en service de har hos Samsung, det skuffer mig meget. Mener at du har en 40" ikke ? Det kom helt bag på mig, synes at have læst at Samsungs plasma 7705 har fået en del hug for noget "støj" i TV'et. Er det så udelukkende også støj som har generet din 8705 ?
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil
7   PS4 spil
Samsung UE-55D8005
Samsung DVD-HR750 160GB
Sony PS3 Slim 120GB
Sony PS4 1TB
OnePlace tvbox
HDTV-BOX C9000 serien C
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 13:53

Arv min arm, sikken en service de har hos Samsung, det skuffer mig meget. Mener at du har en 40" ikke ? Det kom helt bag på mig, synes at have læst at Samsungs plasma 7705 har fået en del hug for noget "støj" i TV'et. Er det så udelukkende også støj som har generet din 8705 ?

Ja, elendig service fra både fladskærmsshoppen og samsung.
Ja, det er en 40"
Jeg startede med at få det første midt i maj. Der var det så kun bashøjtaleren der virkede. Så det lød af H. til. Og så havde den problemer med, at kunne finde hdmi indgange. Det blev så fint nok byttet inden for en overkommelig tid.
Så får jeg mit andet tv. Det virker en dag, og så kan det heller ikke finde hdmi indgangene. Den eneste måde jeg kunne finde dem, var ved at slå strømmen helt fra, og så kunne det lige til næste dag. Og så hvis jeg ville optage over pvr-funktionen, så er det måske 3-4 gange ud af 10 at den optager programmet. Og så er det tit, at der lige pludselig står ukendt fejl opstået. Hvad er så det? Ret irriterende. Og så er der lige anynett + som heller ikke virker. Jeg sætter det til ja i opsætningen, men det slår det selv fra igen.
Men dette andet tv meldte jeg så til samsung prestige, og de ville så gerne bytte mainboardet i det. Ja, fint nok. Men der gik over 1½ måned, hvor jeg hver dag skulle stå strømmen helt fra. Så blev mainboardet endelig byttet, og tvét virkede så i to dage, og så kom fejlene tilbage. Ringe til samsung igen, de skulle så lige høre sig lidt for. Og igen gik der ca. 1½ måned, og så ville de igen skifte mainb. plus strømforsyningen. Og igen virkede tvét under en uge, før det var galt igen.
Jeg skriver så til fladskørmsshoppen, at efter alt dette, så vil jeg gerne have pengene tilbage. Den mail kan jeg så se bliver læst, men intet svar på det. Så nu er jeg så gået til klagenævnet. Og en dag efter shoppen får den klage, så kan de finde ud af at skrive. Og hvad vil de så gøre? De vil bytte det til et magen til.Ouch
Ville du gøre det, efter sådan en omgang?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 13:59

Ja, elendig service fra både fladskærmsshoppen og samsung.
Ja, det er en 40"
Jeg startede med at få det første midt i maj. Der var det så kun bashøjtaleren der virkede. Så det lød af H. til. Og så havde den problemer med, at kunne finde hdmi indgange. Det blev så fint nok byttet inden for en overkommelig tid.
Så får jeg mit andet tv. Det virker en dag, og så kan det heller ikke finde hdmi indgangene. Den eneste måde jeg kunne finde dem, var ved at slå strømmen helt fra, og så kunne det lige til næste dag. Og så hvis jeg ville optage over pvr-funktionen, så er det måske 3-4 gange ud af 10 at den optager programmet. Og så er det tit, at der lige pludselig står ukendt fejl opstået. Hvad er så det? Ret irriterende. Og så er der lige anynett + som heller ikke virker. Jeg sætter det til ja i opsætningen, men det slår det selv fra igen.
Men dette andet tv meldte jeg så til samsung prestige, og de ville så gerne bytte mainboardet i det. Ja, fint nok. Men der gik over 1½ måned, hvor jeg hver dag skulle stå strømmen helt fra. Så blev mainboardet endelig byttet, og tvét virkede så i to dage, og så kom fejlene tilbage. Ringe til samsung igen, de skulle så lige høre sig lidt for. Og igen gik der ca. 1½ måned, og så ville de igen skifte mainb. plus strømforsyningen. Og igen virkede tvét under en uge, før det var galt igen.
Jeg skriver så til fladskørmsshoppen, at efter alt dette, så vil jeg gerne have pengene tilbage. Den mail kan jeg så se bliver læst, men intet svar på det. Så nu er jeg så gået til klagenævnet. Og en dag efter shoppen får den klage, så kan de finde ud af at skrive. Og hvad vil de så gøre? De vil bytte det til et magen til.Ouch
Ville du gøre det, efter sådan en omgang?
Tak for kaffe siger jeg bare, sikken en gang møg du har været ude for. Jeg er sku bange for at jeg skal til at se efter et andet mærke. Der har også været meget stille efter at alle bestilte 46" udgaven her på et tidspunkt før sommerferien, det har nemlig undret mig at der ikke var flere som skrev noget positive om tv'et. Jeg går ikke ud fra at dit tv måske er en "mandags" udgave. ?
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil
7   PS4 spil
Samsung UE-55D8005
Samsung DVD-HR750 160GB
Sony PS3 Slim 120GB
Sony PS4 1TB
OnePlace tvbox
HDTV-BOX C9000 serien C
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 14:02

Har du prøvet med en anden HDMI afspiller, for at se om dit tv stadige glemmer din HDMI opsætning?
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 14:03

Tak for kaffe siger jeg bare, sikken en gang møg du har været ude for. Jeg er sku bange for at jeg skal til at se efter et andet mærke. Der har også været meget stille efter at alle bestilte 46" udgaven her på et tidspunkt før sommerferien, det har nemlig undret mig at der ikke var flere som skrev noget positive om tv'et. Jeg går ikke ud fra at dit tv måske er en "mandags" udgave. ?
Jeg har haft to samsung før dette, og været rigtig tilfreds, men med denne omgang, så skal jeg nok aldrig mere have samsung. Ja, der er ikke rigtig nogen som har været ude og rose det.
Så må det være to mandagsmodeller.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 14:05
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Har du prøvet med en anden HDMI afspiller, for at se om dit tv stadige glemmer din HDMI opsætning?
Jeg har haft 4 forskellige recivere og 3 forskellige blu-ray afspillere, forskellige typer af hdmi kabler, så jeg er ret sikker på at fejlene ligger i tvét.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 14:13

Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Jeg har haft 4 forskellige recivere og 3 forskellige blu-ray afspillere, forskellige typer af hdmi kabler, så jeg er ret sikker på at fejlene ligger i tvét.
Arhhh jeg kan ikke huske hvor det var jeg læste om de problemer med hdmi kablerne, der var nemlig også en som havde lignende problem, mener at han byttede rundt på kablerne og slukkede TV'et i ca. 15 min. og tændte det igen, og vups ingen problemer. Kan det evt. have været hos Flatpanels.dk ?
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil
7   PS4 spil
Samsung UE-55D8005
Samsung DVD-HR750 160GB
Sony PS3 Slim 120GB
Sony PS4 1TB
OnePlace tvbox
HDTV-BOX C9000 serien C
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 14:18

Arhhh jeg kan ikke huske hvor det var jeg læste om de problemer med hdmi kablerne, der var nemlig også en som havde lignende problem, mener at han byttede rundt på kablerne og slukkede TV'et i ca. 15 min. og tændte det igen, og vups ingen problemer. Kan det evt. have været hos Flatpanels.dk ?
Det kan godt være hos flatpanels. Jeg er ikke den eneste med det problem. Og jeg har også opdateret mit tv, hver gang der er en opdatering, men intet virker. Jeg har også prøvet alle de hdmi indgange som er på det. Og det virker så også en dag eller to.
Hvis bare man ikke tabte så mange penge på disse ting når man sælger, så ville jeg da gå med til at bytte det, og så sælge det. Men jeg kommer jo ikke i nærheden af de 14.500kr jeg har givet, heller ikke selvom der er 3 par briller og et af de gode ophæng med i prisen.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu