|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Raskolnikov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() Sendt: 04-Oktober-2010 kl. 21:36 |
|
Google TV ligner det som Apple TV burde have været. Browser med Flash understøttelse, DNLA og Apps!
![]() Nu skal Logitech boks blot ikke koste en milliard. |
||
![]() |
||
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
|
Eller gi os en blu ray afspiller med google tv
![]() |
||
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
||
![]() |
||
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() |
|
hmm, for mig at se er det de samme problemer igen og igen, det er det samme med, apple, google og boxee! Vi kan ikke bruge 9 ud af 10 funktioner, fordi vi ikke bor i USA.
|
||
![]() |
||
Raskolnikov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
|
Hvis jeg blot kan bruge Chrome Browseren er jeg glad.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg tror den danske pris bliver over 3.000; kr. og det synes jeg er for meget. Hvad siger I?
Så virker Boxee Box som et bedre alternativ. ![]() |
||
![]() |
||
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
|
den er så lige introduceret af Sony. er der nogen der ved om googleTV som udgangspunkt kan håndtere streaming af film fra lokalt net/NAS? synes ikke jeg kan finde noget om det. |
||
![]() |
||
Bric ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 121 |
![]() |
|
Det kommer til sony blue-ray. Det lyder som at det mere eller mindre er tanken at hele Bravida linien skal have featuren indbygget.
Det helt store spørgsmål er - kommer den til PS3 ? Hvis de gør, ejer de hjemmeunderholdningsmarkedet i et rent hug. Sonos ? Squeezebox ? Popcorn Hour ? Glem dem, din PS3 og din android telefon i kombination kan det hele og meget mere til........:D Og med en browser indbygget, vil løsningen være født med mulighed for Play og Bibzoom. Mvh Bric
|
||
![]() |
||
Kermode ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 221 |
![]() |
|
Nej, et af kravene til maskiner som vil køre Google TV platformen er at de har HDMI output OG input. Mig bekendt har PS3 ikke HDMI Input.
Det burde vi kunne, så vi kan bookmarke DR's TV nu side ![]() Men ligeså snart de åbner for Android markedet, vil vi kunne begynde at køre en masse af de nuværende apps (ikke lige dem som skal bruge telefon eller gps funktioner naturligvis ![]() |
||
![]() |
||
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
|
Jamen Android-marked har været åbent de sidste 2 uger. :)
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() |
|
Apps til Google TV kommer først til næste år. |
||
![]() |
||
Kermode ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 221 |
![]() |
|
Det har været åben i flere år på telefoner - men nu er det Google TV vi snakker om - og det åbner først en gang i starten af næste år. |
||
![]() |
||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
|
Har android virkelig flere år på bagen? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |