|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() Sendt: 19-Oktober-2010 kl. 10:24 |
Hej
Nu har jeg søgt recorder i gennem et par gange, men uden held
![]() Jeg har sat min USB HHD til og tv´et finder også HDD´en, men når jeg så vil optage, popper der en tekst op hvor der står jeg skal tjekke mine indstillinger ???
Jeg har set de tråde om strømforsyning eller ej, min er uden strømforsyning, men det er vel ikke der problemet ligger når HDD er registreret .. Redigeret af Per Røntved - 19-Oktober-2010 kl. 10:27 |
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Hej , er du sikker på at du har gjort det rigtigt , var du i en menu hvor HDD blev formatteret? Jeg satte min op i weekenden , og jeg havde ikke det problem..... MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
Ja harddisken blev formatteret da jeg sluttede den til ..
|
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Hmm underligt , jeg har ikke selv set den besked på mit , så det er jo lidt svært . Har du evt en anden HDD med ekstern forsyning du kunne prøve med . Eller helt afinstallere din nuværende , og prøve forfra igen....Eller lige vente og se herinde senere , det kan jo være at andre er stået i samme situation
MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
Virker timeshift - altså pausning af live-tv?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kan slet optage, men jeg kan "fryse" selve tv´er
![]() |
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
kimfrede ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() |
Hvis du kan "fryse" live tv - og derefter igen igangsætte afspilning (samt spole) så tyder det på at din boks virker og den optager live TV.
Når du "koder en optagelse" skal du huske at vælge "USB Harddisk optagelse" - ellers tror din G20, at du vil optage på en ekstern optager. Dette gør du i den første kolonne i det skærmbillede, som du bliver præsenteret for efter du har valgt programmet fra din TV Guide. Brug "pil ned" til at skifte mellem de tre muligheder (Ekstern optager, Påmindelse (tror jeg nok) og USB Harddisk optagelse) - jeg har ikke de præcise formulering - så ovenstående er ud fra hukommelsen.
Du kan se et eksempel på mulighederne på 12. billede fra toppen: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1267447545 Klik på billede for stor udgave...
Hvis det ikke er problemet, er mit bud: "Fisk" ![]() Redigeret af kimfrede - 20-Oktober-2010 kl. 09:47 |
|
/kims
|
|
![]() |
|
HenrikKH ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Jeg var ved at blive tosset over optagelse på min G20.. Jeg "valgte" konsekvent extern optagelse når jeg skulle programmere. Hvad ellers?? Men det må være extern HD optager der menes. Jeg fandt ud af det efter flere forgæves "optagelser". Men det er sgu' simpelt at optage via guiden(DVB-T). Man kan derefter lægge 5 min. til optagelsen manuelt, smart.
I går fandt jeg ud af at den kan optage og afspille samtidigt på USB HDD, ak, man lærer lidt hver dag.
Jeg har dog ikke fundet ud af "timeshift" funktionen endnu
![]() Henrik
|
|
![]() |
|
![]() |
Så må det være fiiiisk ...
Det jeg mente var at jeg kunne fryse billedet i den alm TV funktion
![]() |
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
![]() |
Er også ved at være pænt desperat
![]() Der en tråd herinde et eller andet sted hvor der er en der beskriver timeshift
![]() |
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
Skriver TV'et "REC" (sort på rød baggrund) oppe i højre hjørne, når du skifter kanal?
Hvis det gør det så er timeshift aktivt og du kan pause live-tv, spole frem og tilbage (dog ikke længere tilbage end til da du skiftede over til kanalen). Husk at du skal bruge <- og -> på 4-vejs-vælgeren når du skal spole... |
|
![]() |
|
kimfrede ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() |
OK. Næste forsøg
![]() Jeg antager, du kan optage på harddisken - men bare ikke Timeshifte?!??! Hvis din harddisk ikke er tilgængelig er dette første problem du skal have løst - og jeg kan læse at du har formatteret harddisken, burde dette ikke være et problem.
Har du aktiveret "Rewind Live TV"? Side 65 i manualen beskriver hvordan. Husk at angive en timeframe for hvor meget den gemmer i sin TimeShift hukommelse.
|
|
/kims
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |