recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 på Beovision 10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 på Beovision 10

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Zegnacre Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 på Beovision 10
    Sendt: 03-Januar-2011 kl. 18:58
Hej

Har netop lige købt en PS3 - har søgt lidt på nettet om tilslutninger på et B&O Beovision 10 og faldt over nogen forskellige ting. Kan det virkelig passe at man ikke bare kan sætte sin PS3 til Beo 10 uden at man skal have B&O op og pille ved sit Tv? Jeg har ligeså en Beo 5 fj. bt. Det er så fint nok der skal noget software i den. Men hvad mangler man ellers - Og er der nogen der ved om jeg skal til ud og ofte penge på at få det til at virke.?

Christian
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2011 kl. 19:01
Jeg synes det lyder underligt hvis ikke det bare kan tilsluttes HDMI?  
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Zegnacre Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2011 kl. 19:04
Ja det vil jeg jo osse synes. Men B&O er og bliver B&O og de har deres metoder. HAr læst et sted om at det koster 995 kr at få installeret noget så det skulle virke og det er uden arbejdsløn. Arbejdsløn plejer at koste 600 kr i timen.. Så det blir sku pludselig en dyr PS3 så Cry
Til top
Zegnacre Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2011 kl. 19:58
http://www.hifigalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=18801
Øv hvis det er sandt
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2011 kl. 20:49
Snakkes der ikke udelukkende om betjening af en PS3 via TVets menuer? Ja, det koster penge at få fuld kontrol over en PS3, da den kører via Bluetooth, hvilket kræver en opgradering af TVet, men du kan jo bare bruge PS3ens egen Remote i stedet så. HDMI-porten fungerer uden at du får nogen fra B&O til at pille ved noget.

Redigeret af Yakken - 03-Januar-2011 kl. 20:50
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Zegnacre Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2011 kl. 21:03
Men hvordan slår jeg så over på PS3 på Beo10 ? Forstår du hvad jeg mener ? Hvordan får jeg PS3 menuen frem på tvet? Hvad skal jeg trykke på - er lidt i vildrede.
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2011 kl. 21:07
Er der ikke en der hedder indput? evt. HDMI ind ?
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Zegnacre Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2011 kl. 21:32
Ikke på min fj bt. Men jeg kan nok få det på den hvis jeg går ned i en B&O forretning  Der er kun lagt tv og radio ind på fj. bt. Og i menuen på tvet kan jeg heller ikk finde noget. medmindre andre ved noget ?
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2011 kl. 21:52
Hmmm.   Har du adgang til en Beo 4 ?  Måske den kan klare sagen?  Den kan man vist selv programere..
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Zegnacre Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2011 kl. 21:59
jeg kan godt få adgang til en beo4 men har ikke en her lige nu. Så det vist bare nemmere lige at smutte ned i B&O imorgen. 
Til top
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 483
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2011 kl. 22:45
Hej og tillykke med din ps3.
Jeg har selv en bv7-40 og har ingen problemer haft overhovedet med at tilkoble en ps3.
Forbind blot ps3 og bv10 med hdmi og gå så ind i tv'ets menu under tilslutninger. Her skal du så huske hvilken hdmi du tilkoblede og så vælge... pokkers sidder lige nu på jobbet! Men det er noget med at du har nogle ting på din fjernbetjening som f.eks dvd/v.tape/dtv osv. Her skal du så vælge denne "knap" til den rigtige hdmi-indgang, så burde det spille.
Det med at du skal have lagt noget software ind er en såkaldt PUC-liste hvor du via din beo4/5 så kan betjene diverse andre mærker... og hvis din BV10 ikke er så gammel, så burde ps3 også være på denne liste! Hvis den så er på listen skal du blot stikke en ledning (kan ikke huske hvad den hedder men det er med det "røde" i enden som påklistres som afsender på modtagerenheden) i PUC-stikket og så fremskaffe en bluetooth-adapter (speciel lavet til ps3) for at ændre den til at modtage andre signaler. Men ellers fungerer det perfekt blot med hdmi og ps3 controlleren. Tjek ellers dette udemærkede forum: www.beoworld.org hvor du kan finde mange spændende oplysninger.
Smile Jes
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 08:22
Bare lige for at slå det fast, så koster det altså ikke 995 kr. at få en PS3 sat til sit Beovision. Det koster det hvis du vil styre den med din egen fjernbetjening. Jeg er temmelig sikker på, at du får adgang til at vælge input på TV'et når først der sluttes noget til HDMI-porten. Om du så skal have lagt en ekstra knap på din Beo5, så burde det være noget du kan få gjort gratis hos din forhandler - det er kun en XML-fil, der skal ændres lidt i og smides på fjernbetjeningen.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu