|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
![]() Sendt: 11-Februar-2011 kl. 23:24 |
|
Jeg er dødtræt af reklamer.
Det er lige så slemt som i Tyskland og USA.
Reklamer hver 12 min og længde på 7 min.
På snart alle kanaler.
Jeg tror det er derfor man ikke kan købe Mpeg4 optager til DVB-C , næsten.
Det er reklame kanonerne der bestemmer.
Skulle bare af med noget galde.
The_Unforgiven
|
||
![]() |
||
Henrik K Kristensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
![]() |
|
Ja dem hader jeg også.
Reklamer er i hvert fald medvirkende til at vi køber alle de serier og film vi vil se (ser enkelte på TV2 Film) på DVD. Tror det er 3 måneder siden jeg sidst så en reklame ![]() Hvis det ikke var for min datter (Disney og Cartoon Network) kunne vi næsten droppe antenne-abonnementet... |
||
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
||
![]() |
||
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
![]() |
|
Så lad være med at se TV. Fungerer fint for mig
![]() |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Det går nu meget godt hos mig med Dreambox og PC. Film på K5 HD er meget forudsigelige (jeg gider kun dette for HDTV, ikke TV3). Der er 4 reklameblokke af ca 7 minutters varighed hver, som er nemme at spotte på grund af deres længde. Nogle gange bliver filmen genudsendt om natten på K5 HD (samme nat fordi det ofte kan gøres uden ekstra betaling for TV stationen, og så er natten jo fyldt ud) med kortere sendetid, men der skal man ikke optage den! Der er nemlig stadig 4 reklameblokke, de er bare kortere og sværere at spotte. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() |
|
Hvor? Da vi flyttede i hus for 8 år siden droppede vi kabeltv og er i dag på 3 kanaler (DR1/2 og TV2). Jeg zapper væk fra rekvalmerne på TV2, så jeg er ikke voldsomt plaget. Overvej at stem med din pengepung, hvis du er træt af rekvalmerne - opsig dit abbonnement på rekvalmekanalerne. Klaus |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
![]() |
|
Derfor er optageren min bedste ven ...........
Vi optager en masse og ser det når det passer bedst og reklame pauserne på f.eks tv3 er meget nemme at springe over. |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() |
|
må indrømme jeg da nogen gange på fx tv2 mangler en reklame pause halvvejs da jeg er rigtig dårlig til at tage nok forsyninger med til filmens start
![]() Men er træt af tv 3 kanal5 osv |
||
![]() |
||
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
![]() |
|
Det er faktisk forbudt at afbryde udsenselser med reklamer i DK.
Det er en af grundene til at SBS og Viasat ikke sender fra dansk jord, men derimod fra UK. |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
Hvilket medfører at en TV2 oversigt ser således ud: 14:20 HåndboldMatchen: AaB-Århus (m), direkte 1. halvleg - fra Gigantium, Aalborg. ![]() HåndboldMatchen: Skjern-AG København (m), direkte 2. halvleg - fra Messecenter Herning. Så kan man få sendt en dejlig masse reklamer også mellem halvlegene. Det tog dem faktisk nogle år at tilpasse oversigterne. Jeg har engang spurgt om de ikke brød reglerne når programoversigten sagde: 14.20 Håndbold 16.10: Fodbold og de så sendte reklamer i pauen mellem halvlegene. Regn iøvrigt trygt med at når der står 14.20 så betyder det reklamer fra 14.20 til 14.28 og så starter kampen 14.30. Jeg elsker også TV3's påhit når de sender fodbold. Alt er klar til kickoff, cut til 30 sec reklame og så tilbage og kampen fløjtes i gang, den reklame zapper man ikke væk fra. Der står rent faktisk en kvinde fra TV3 og giver signal til dommeren og før det signal er givet fløjtes kampen ikke igang og det gælder begge halvlege. Redigeret af Stampe - 12-Februar-2011 kl. 12:20 |
||
![]() |
||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
![]() |
|
Media center og "comskip" er desværre nok den bedste løsning.
En dvb optager med mulighed for tidsforskudt afspilning er vel næstbedst (og billig).
skift kanal og se noget andet kan man jo også gøre, men stadig træls.
|
||
.....
|
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() |
|
Vil det sige tv2 bryder loven hver eneste morgen? de afbryder da konstant Go'morgen danmark |
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
Nej for TV2 afbryder "kun" når der kommer et andet selvstændigt program bagefter, i dette tilfælde Nyhederne. Sådan omgår TV2 reglerne ![]() |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |