|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Freddie ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 30 |
![]() Sendt: 21-Juni-2011 kl. 09:48 |
Hej,
er ved at gå ud af mit gode skind over at finde en ordentlig fjernbetjening til Windows 7 Media Center...
Nogle der har nogle gode forslag...?
Om den er IR og Radio gør ikke det store, så længe rækkevidden er god... Men der skal medfølge en ekstern modtager da min Asrock står inde bag en låge...
Ser meget frem til jeres svar!
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
http://www.proshop.dk/Input-Adapter/Hauppauge-Media-Center-og-Xbox-360-2187223.html
evt med en Harmony eller Pronto remote oveni hvis det skal være lækkert.
BS
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10570 |
![]() |
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
http://www.hauppauge.co.uk/site/products/data_mcremote.html
Hvis du læser på producentens hjemmeside, JO. Jeg bruger den dog også selv sammen med W7 :-)
BS
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Hvorfor skulle den ikke det? - når den virker med Vista og XP er det 99,8% sikkert.
|
|
![]() |
|
Freddie ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Kan den også godt slukke/standby pc'eren... og så vække den til live igen ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Afhængig af opsætning! Ja. Det har fungeret hos mig. Kører dog 24/7 i dag så jeg bruger det ikke mere. Se link i signatur for detaljer om hvilken PC jeg bruger.
BS |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for jeres svar...
Så er den bestilt ;)
|
|
![]() |
|
![]() |
Så er den installeret og taget i brug... Super perfekt!
God weekend...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |