|
|
Besvar ![]() |
Side 123 18> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() Sendt: 13-April-2008 kl. 13:07 |
|
hej alle. nu er der en del som, begynder at få Panasonic DMP-BD30, og så kunne jeg da godt tænke mig, at høre lidt om folks erfaring, med denne maskine. evt. om forskel fra hvis i har haft en anden, sat op mod denne. både hvordan den er til blu-ray og dvd. kom med jeres erfaringer. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Ikke at jeg har købt en, men er det ikke en helt ny model ?
Det undrer mig man producere en ny afspiller uden internetadgang ? Men det er måske nemt nok at undvære ? Så længe jeg ikke får de samme features som i min PS3, skifter jeg ikke (Det bliver så sikkert aldrig ![]() Redigeret af Hans j - 13-April-2008 kl. 13:44 |
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
Som det ser ud nu, så kan internetadgangen vel kun benyttes til firmwares!? De kan istedet hentes på nettet, så det er jo kun et spørgsmål om dovenskab! ![]() Men senere må internetadgangen vel kunne bruges til at få flere features når man ser BD. Her tænker jeg på alternative lydspor osv. Men hvis man alligevel ikke er interesseret i de features som profile 2 giver, så er der jo ingen grund (ud over ovenstående) til at have internetadgang. Jeg ser kun filmen, er ikke interesseret i fraklip, kommentatorspor osv... ![]() Med venlig hilsen |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Enig i det meste du skriver ![]() Men det er nu rart når man bare vælger punktet firmware update og så bliver maskinen opdateret. Virker perfekt både på PS3 og min "gamle" Toshiba HD DVD. Der er også tilknyttet ekstra materiale via nettet til bla. Transformers på HD DVD som er downloadet til afspilleren, har dog ikke nået at se nærmere på det. Ville ikke undvære netværkstilslutning i dag. |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
jeg kan godt lide at se meget ekstramatriale, så derfor vil jeg da være yderst tilfreds, hvis der er meget af dette, det er derfor jeg venter på bd50, og så indbygget dekoder til lydformaterne.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Hav tålmodighed! Der lander en palle med 30 stks BD30 først i næste uge. 30 nye ejere, som bliver som børn igen og lige skal lege de første dage. Jeg får foruden BD30 også snart ny reciever og telefon, så det er stadig jul |
||
![]() |
||
![]() |
|
jamen jeg glæder mig til at høre, alt om det. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Jamen du kan godt begynde at spidse øren. Jeg og alle de andre har store forventninger til at den sparker røv
![]() |
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
Det er nemlig lige det vi har, og vi skal nok berette om det... ![]() |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
||
dojsejler ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
Hmmmm, jeg kan kun sige at min skal sendes retur, idet den ikke kan af noget som helst
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvad mener du med det?? ![]() |
||
De bedste hilsner
||
![]() |
||
![]() |
|
side tre. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=39441& KW=dojsejler&PN=0&TPN=3 er der noget du ikke har set. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 18> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |