|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||||
jacster ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() Sendt: 09-August-2011 kl. 11:25 |
|||
Er WD TV LIVE stadig bedste bud på en mediaplayer eller er der kommet nye bud på markedet. 600 kr. er jo vanskeligt at konkurrere med...
Mit behov er iso-filer og mp3. Jeg vil ikke give meget mere for bedre menuer og kan til prisen godt leve med at bladre i mapper som på WDTV.
|
||||
![]() |
||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10593 |
![]() |
|||
Flemming
|
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
![]() |
||||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|||
Den kan da sagtens være bedste bud til prisen og med de begrænsede behov spørgeren har. det er da rart at se een, der ikke skal have en maskine der skal kunne alt inkl. kaffebrygning til 0 kr.
Redigeret af Stampe - 09-August-2011 kl. 12:23 |
||||
![]() |
||||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
|||
Hvad med AC Ryan hd mini 2
|
||||
SVP03
|
||||
![]() |
||||
theman7979 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2009 Status: Offline Point: 119 |
![]() |
|||
mede8er med400x vær opmærksom på at rygterne siger med400x2 kommer i næste måned
|
||||
![]() |
||||
jacster ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
|||
Tiden må være inde til at sige Flemming imod.
Nu ved jeg ikke hvad de andre afspillere koster, men WD TV Live er et godt bud på en medie afspiller og måske det bedste i den priskategori. Dog ikke med WDs egen firmware (magen til bug samling skal man lede længe efter), men prise sig lykkelig for at de bruger Linux og dermed er kildekoden frigivet under GPL. Det betyder at der findes tredje parts firmware til boksen og den er mange gange mere gennemarbejdet end den originale. Bemærk dog at få at kunne vise DVD menuerne i et ISO image skal du have firmware baseret på 1.03.49 eller nyere. |
||||
Panasonic TX-P42G10E
Panasonic DMR-BCT720 Oppo BDP-80 RikoMagic MK802IV med uoriginal firmware Sony Xperia Z3 |
||||
![]() |
||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10593 |
![]() |
|||
I 600-800 kr.s prisklassen vil jeg anbefale Mede8er Med400x eller AC Ryan HD Mini 2. De to playere er næsten identiske og kan væsentlig mere end WD TV Live. Ting som du måske p.t. ikke føler du har behov for, men som senere vil være rigtig træls at undvære.
Flemming
|
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
|||
Det vil jeg faktisk også gerne høre, for ved at gennemlæse specifikationerne lyder de næsten identisk med WD TV Live.
|
||||
Panasonic TX-P42G10E
Panasonic DMR-BCT720 Oppo BDP-80 RikoMagic MK802IV med uoriginal firmware Sony Xperia Z3 |
||||
![]() |
||||
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1489 |
![]() |
|||
Ja, og desuden koster AC Ryan Mini 2 over 1000 kr..
Har selv WD Tv Live og synes den er meget simpel at bruge, starter lynhurtigt op og afspiller ALT hvad jeg har brug for via de tilsluttede USB-harddiske. Det eneste jeg mangler er, at der skrives HD Master ved de få blu ray rips, jeg har, med HD - lyd. En WD Tv Live vil være et rigtigt godt og billigt valg for de fleste...
|
||||
![]() |
||||
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
![]() |
|||
http://www.redcoon.dk/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B276969/cid/8238/AC_Ryan_ACR_PV_73800_Playon!_HD_Mini2/Den findes dog stadig til under 1000kr - blot til info
![]() |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |