|
Humax |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
Dorthe
Ny bruger Oprettet: 06-Februar-2012 Sted: DK Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Februar-2012 kl. 15:45 |
jeg har nogle problemer med min humax, jeg vil høre om spørge om der er nogen der har været ude
for at en kanal slå ind og ud.der skal lige siges at den vise fuld styrke på modtagerforbindelsen, signalet komme via antenna med boxerMVH Dorthe |
|
Allan Jensen
Bruger Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu skal du lige oplyse hvilken Humax boks du har så kan du blive henvist til en eksisterende tråd der omhandler din boks. Skriv også lige lidt flere oplysninger om hvad det er du mener med "slå ind og ud" |
|
Dorthe
Funktioner
Tak(0)
|
Det er en Humax BRX-HD, altså også en digital recordere, den optager fint, men slår fra TV2 periodisk og skriver at der ikke er adgang så slår den tilbage, eller hvis man slår frem og tilbage eller kanalerne, det virker som om den ikke kan holde signalet, på trods af der er fuld signalstyrke og heller ikke adgang til andre fjerne tv Master som sælgeren var så smart at foreslå.
MVH Dorthe |
|
Allan Jensen
Bruger Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
|
For mig tyder det på et antenneproblem og at du ikke skal regne med den signalstyrke du ser på boksen.
Men du skal ind i denne tråd og spørge dig frem. |
|
Pioneer540
Super bruger Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde problemet med enkelte kanaler i samme MUX og fik Boxer til at "nulstille" kortene. Kan du evt teste i en anden boks og se om problemet flytter med så du evt kan udelukke at det er boksen?
Jeg har en Humax BXR-HD og der er slet ikke problemer mere (det forekom nu også på min anden boks).... udover at jeg ikke har testet optagedelen er jeg meget tilfreds og afventer kun at kanalerne får nye numre når de kommer i favoritlisten! Redigeret af Pioneer540 - 07-Februar-2012 kl. 13:20 |
|
Jakobthomsen
Ny bruger Oprettet: 19-December-2011 Sted: Aarhus, Danmark Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har helt samme problem og er ved at blive vanvittig;-) Har du fundet en løsning?
|
|
Dorthe
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har sat hovedkortet fra boxer i, og ikke et af ekstrakortene, og det har indtil videre virket, bare for dårligt at ingen har meddelt at humax ikke er god til ekstrakortene.
|
|
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er vel ikke Humax skyld,hvis dine extrakort ikke virker. |
|
Jakobthomsen
Ny bruger Oprettet: 19-December-2011 Sted: Aarhus, Danmark Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
Til dels. For kortet virker fint i en gammel sagem boks...
Tak for tippet! |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også Humax. Den kører uden problemer. Om det er hovedkortet eller ekstra kortet der sidder i aner jeg ikke. Synes det lyder mystisk at ekstra kort skulle være anderledes. Troede ikke at der var forskel på kortene.
|
|
Davidp
Guld medlem Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan ser man forskel på sine kort? Jeg har to kort, men aner ikke hvilket som er "hovedkortet"?Har præcis samme problem som trådstarter.
|
|
Jakobthomsen
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis nogen finder en løsning må de meget gerne melde tilbage. Har forsøgt manuelt at søge kanalerne igen, resettet til fabriksindstillingerne osv. Men glad for jeg ikke er den eneste...
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |