recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tablet spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

tablet spørgsmål

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djangs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: tablet spørgsmål
    Sendt: 11-Marts-2012 kl. 12:48
søger en tablet til min datter, så hun kan spille angry birds.
jeg går og kigger efter en 10,1".

mit spørgsmål er så om det kan betale sig at købe en ny af de der kina modeller eller skal jeg gå efter en brugt samsung.
hvis i har et bud på dette ville det være superTongue.

hvis der er nogen der har noget liggende og evt er int i noget bytte.

har jeg denne netbook bærbar der kan indgå.

Samsung N150 PLUS
Bærbar, 1 år gammel netbook 10.1", pæn og velholdt og monteret med 2 GB ram, standard er 1gb.der er win 7 på den.den er hvid og pink.

Redigeret af djangs - 11-Marts-2012 kl. 12:52

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2012 kl. 12:57
Gå efter en brugt iPad.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djangs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2012 kl. 13:10
synes bare det er lidt federe med androidApprove

brugt ipad,mener jeg også er for dyr

Redigeret af djangs - 11-Marts-2012 kl. 13:11

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2012 kl. 13:18
Jeg tror din datter vil synes at iOS er langt federe end Android.

Jeg får en 1'er til salg, så snart den nye er i hus.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Til top
amarone Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-September-2006
Point: 249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amarone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2012 kl. 13:49
Så en anden der forslog Elgigantens tilbud på HP - godt nok lidt mindre skærm, men måske det går alligevel?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2012 kl. 14:37
For de samme penge kan man jo få en brugt iPad.

Du kan bide spids på at billige Android tablets er det samme som DÅRLIGE Android tablets. De bedre af typen koster over 3k, og så er vi tæt på hvad en ny iPad går for.
Til top
frisendahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-August-2008
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frisendahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2012 kl. 14:54
john hansen
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6685
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2012 kl. 15:07
Venlig hilsen
KB
Til top
frisendahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-August-2008
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frisendahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2012 kl. 15:24
Hej beklager mit tomme indlæg, her er et med lidt mere indhold.

for det første er jeg en lykkelig ejer af en HTC Flyer, som du kan købe hos Elgiganten til Kr. 1.499,- hvis du er hurtig. Fantastisk køb,da den har kostet over Kr. 4.000,- ved lanceringen for et år siden.

Ligesom så meget andet har den tabt p.gr. af en næsegrus beundring for visse æbleprodukter.
Vi andre der godt kan lide HTC, android, flash osv. kigger blot på.

Den er så 7" hvilket kan diskuteres afhængig af formål. Jeg bruger den til surf, wordfeud, låner bøger gratis på e-reolen, ja faktisk mere end jeg bruger min netbook.

Den opdateres iøvrigt til vers. 3.2 ved første opkobling til wifi.

Jeg har 2 mindre børnebørn på 6 - 9 år der er vilde med ipad og ipod, så det kan godt være at de er mere intuitive til børn med hensyn til spil osv., men jeg har ikke noget sammenligningsgrundlag.

Jeg mener man skal vælge det der passer bedst til opgaven.
john hansen
Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djangs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2012 kl. 15:38
prøver og ser om jeg kan få en samsung til fornuftig penge.

det kunne jo også være at ipad 2 bliver billig nu, hvor 3 er kommet.

Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6685
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2012 kl. 15:40
Oprindeligt skrevet af djangs djangs skrev:

prøver og ser om jeg kan få en samsung til fornuftig penge.

det kunne jo også være at ipad 2 bliver billig nu, hvor 3 er kommet.

Den mindste iPad 2 med 16 GB er sat 700 kr. ned. 32 og 64 GB modellerne udgår.

Venlig hilsen
KB
Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djangs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2012 kl. 17:28
Så kunne det jo være at ipad 2 bliver billigere brugt.

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu