recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - COD: BLACK OPS 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

COD: BLACK OPS 2

 Besvar Besvar Side  123 6>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: COD: BLACK OPS 2
    Sendt: 02-Maj-2012 kl. 12:46

Så er den første trailer ude:

http://www.youtube.com/watch?v=x3tedlWs1XY&feature=player_embedded

Det er mere "modern" end Moder Warfare. :)

Som altid ser det spændende ud for mig, og jeg synes også, at Black Ops havde en fed single player - langt federe end MW3 og MW2. 

Dog bliver fokus naturligvis på MP-delen. BO ramte en del rigtigt (banerne var dog ikke synderligt spændende), men der kan balanceres en del mere. MW3 har også gjort det godt, især på balancen af våbenene - dog savner jeg, at Quickscope fjernes, samt at Shotguns ikke er så kraftige. Det håber jeg, at Treyarch har i sinde at rette op på. 
Desuden skal Perks være tilpasset, hvilket MW3 egentlig også har gjort fint - folk brokker sig over Assassin, mens jeg naturligvis ser Marksman som det største snyd (selvom jeg bruger det). 
MW3 er også det bedste i serien når det kommer til Killstreaks, man ser sjældent kampe hvor man voldkneppes af Air Support. Dette er dog også et minus, fordi alle kan være nogenlunde gode i MW3 og fårene bliver ikke tydeligt skilt fra bukkende (ikke altid). Det har at gøre med Support Kills samt Lag Compensation...
Det vigtigste er dog Lag og Lag Compensation...og som vi kender spillene, bliver det ikke synderligt bedre....


BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 15:25
Sci-fi-tema. I like. Hvis der kommer en udgivelse til PS Vita er jeg interesseret. Tongue
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 10:01
Man kan sgu ikke spille FPS på Vita. Ikke ordentligt i hvert fald.

BORING!
Til top
KillBoxOne Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KillBoxOne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 12:10
bare qiuck scoping fjernes - er total plat at blive snipet på 2 meters afstand. Fremtids-temaet ved jeg ikke hvad jeg skal sige til - men håber banerne bliver lidt mere spændende og meget gerne i flere niveauer. Men skal da selvfølgelig ha' det nye når det kommer.
Panasonic TH-50PZ800
Epson TW3200, Hivilux TX 120"
Panasonic DMP-BDT 110
Onkyo NX-NR609
DALI Concept 8 DALI Concept CT
DALI Concept 2 DALI IKON SUB
Harmony One
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 23:02
@amor princippet er det samme som et joypad? D.er mangler bare to taster på "ryggen".
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 13:00

Jo, princippet er da det samme, men det ligger jo ikke nær så godt i hånden, og præcisionen kan derfor aldrig vær nær så god el. interessant som på joypad + en stor skærm. Størrelsen af analog er desuden mere passende til mus, og ikke til menneske-hænder.

Du må da give mig ret i, at FPS nok er det MINDST fede slags spil at spille på en håndholdt konsol?


BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 17:21
Jeg har endnu ikke prøvet et FPS. Der er trods alt kun unit 13. Uncharted har dog fungeret fint for mig. Jeg skal da nok give tilbagemelding når jeg har købt Resistance senere på måneden;-) med tilvænning tror jeg ikke at det er besværligt at spille et FPS spil, og det siger jeg som en der ikke har spille skydespil til PS3 i lang tid.
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Smed89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2012 kl. 16:53
Shotguns er mega latterlige i MW3, så det skal klart fjernes.. BO var plat pga. killstreaks som du også nævner amorbavian.. Byttede BO til MW3 og har ikke fortrudt. Banerne i MW3 er noget bedre. Savner dog stadig de gamle baner fra MW1. De er sgu ikke til at stikke! Smile
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2012 kl. 17:49

Jeg er nu overordnet glad for MW3 - det bedste siden MW1. 

Det er klart, at mange af os gerne ser quickscope forsvinde, samt shotguns, der ikke dræber på 20m afstand...men de var være i MW2...med den der model 1887 akimbo bl.a.


BORING!
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Smed89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2012 kl. 18:03
Ja, det var nok værre i MW2 - måske er der bare flere der bruger det i MW3 grundet de relativt små baner.. Savner dog Zombie-mode :)
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 19:11

Har netop set LIVE streaming af BO2 med 4 multiplayer kampe. De nye tiltag ser rigtig spændende ud - men mest spændende er det at få at se om de kommer til at virke i praksis.

Det handler bl.a. om GHOST (perk), nu er man kun usynlig for UAVs hvis man bevæger sig rundt dvs. ikke en direkte camper-perk mere. Problemet opstår, at man vel nemt kan snyde ved at bevæge sig lidt. Vi må se hvordan det fungerer...

Det nye optage/stream mode ser rigtig lækkert ud og det virker til, at de har arbejdet rigtig hårdt på Theater delen for at gøre det nemt for ALLE at lave nogle lækre videoer.

Desuden er der en ny matchmaking mode, hvor man matches med spillere, der er omkring samme level. Der blev ikke sagt noget om hvordan det fungerer i praksis, og f.eks. hvordan de matcher et helt team, der jo har forskellige levels.

Finally, så er alle perks KUN noget, der gør spilleren bedre, mens våbnene KUN kan gøres bedre med attachments. En logisk adskillelse.
Man kan på en måde også vælge at have to perks på et slot i stedet for en sidearm. Fik ikke fat på hvordan de fungerer, men det er vist noget, man på en måde "køber" sig til...


BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 19:25

Tmartn er som altid meget oplysende:

http://www.youtube.com/watch?v=pyqTNajWv-k&feature=g-u-u


BORING!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu