|
S: Zotac ZBOX nano XS Plus |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-August-2012 kl. 19:34 |
Jeg har en Zotac ZBOX nano XS plus liggende som jeg ikke får brugt.
Det er denne: http://www.edbpriser.dk/stationaer-faerdigsamlet/zotac-zbox-nano-xs-ad11-plus-id-6759333.aspx Jeg har kun haft den oppe og køre i få timer, så den er næsten som ny, kan dog se at jeg ikke kommer til at få den brugt. Det er ellers en fed lille maskine på 10x10cm med E450 CPU, 2GB ram og 64GB SSD, samt indbygget kortlæser og GB netkort. Den kommer med en wifi adapter, fjernbetjening og et VESA mount så den kan monteres bag på f.eks en skærm eller et TV. HBO? - Jeg lader den lige stå lidt og se hvad der sker, men sælger den ikke for hvad som helst. Kan afhentes i Langå aftener og weekender, eller i Århus C i hverdagene. /ask
|
|
![]() |
|
explodedk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: København Status: Offline Point: 151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bud: 800kr - jeg betaler fragt
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Tastefejl eller skambud?
|
|
![]() |
|
Jlowe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Status: Offline Point: 185 |
hvilken pris havde du i tankerne? - jeg bor i Silkeborg, så vi kan godt finde ud af noget afhentning eller lignende..
|
|
![]() |
|
Karlen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: København Status: Offline Point: 41 |
Må man spørge;
Hvor gammel er den? Følger der windows med? Er du villig til at sende? Redigeret af Karlen - 23-August-2012 kl. 20:17 |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
Den er fra foråret - jeg modtog den d. 15/5.
Der er ikke OS med. Jeg kan sagtens sende. Hvad jeg havde regnet med? Nok i stil med min 50-60% af nypris, den er stort set ubrugt. Det skal bemærkes at den er UDEN garanti, men jeg kan godt skrive en kvitering på den. /ask |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
har den hdmi 1.4 så der kan afspiller 3D Blu-ray over netværk ?, hvorfor er der ingen garenti på den ?
|
|
![]() |
|
Jeg skal lige se hvad jeg kan finde ud af omkring HDMI, ifølge anandtech har den HDMI 1.4a, men jeg har ikke prøvet med 3D Blue-ray
Der er ikke garanti da jeg har fået den til test for til anmeldelse (laptopworld.dk). /ask |
|
![]() |
|
mer156 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
Byder 1200pp
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
bud trukket tilbage Redigeret af Hackerjac - 23-August-2012 kl. 22:08 |
|
![]() |
|
@Hackerjac: Jeg skal se om jeg kan finde en 3D film, men jeg har ikke noget pt at prøve med, så jeg får svært ved at garantere dig det.
/ask |
|
![]() |
|
det er ok, har lige læst en del om den og jeg trlkker mit bud tilbage, tror jeg bygger mit eget setup
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |