|
Tyske TV med Yousee.. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-September-2012 kl. 13:42 |
Hej, er der stadigvæk problemer med tuner kompatibilitet, ved at købe et lille 22 eller 24 tommer i Tyskland?
Jeg har set Samsung TV i denne størrelse, som jeg gerne vil bruge i DK... Skal man stadig gå ind i firmware og ændre til "Nordic", som diskuteret i andre tråd, for at se Kabel TV med tyske tv'er? På forhånd tak... |
|
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement) Panasonic PX42G20E Samsung LE32C535 UE22F5405 |
|
![]() |
|
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
..er der ikke nogen som gide/kan svare op det?
![]() |
|
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement) Panasonic PX42G20E Samsung LE32C535 UE22F5405 |
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2412 |
Hmm, det er godtnok et par år siden, men dengang jeg havde samsung tv kunne jeg fint se yousee kabel kanaler både i nordic og i eu mode, i nordic mode var jeg dog låst til den sortering af kanaler samsung syntes jeg skulle have mens jeg selv kunne vælge rækkefølge efter jeg stillede om til eu-mode. Set herfra er det kun en fordel at købe samsung i udlandet og slippe for samsungs mærkværdige ide om at kanalerne skal være fastlåste for os skandinaver.
|
|
![]() |
|
Tak for svaret, hvordan kan du skifte fra EU til Nordic, uden at gå ind i servicemenuen?
|
|
IT-supporter
|
![]() |
|
javilha ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
Det tit når man starter tv'et op første gang, at man vælger land og home/butiks mode.
![]() |
|
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|
![]() |
|
Tak, men det med at vælge land er ikke problemet, men mere om den DVB C tuner i en tysk TV kan ramme alle Yousee kanaler i DK :-)
|
|
IT-supporter
|
![]() |
|
Peter D ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 2 |
Jeg er også nysgerrig? har samme problem
![]() |
|
http://www.obh-gruppen.dk/da/privat/skimmelsvamp - mistanke om et dårligt indeklima?
|
|
![]() |
|
Hej igen... er der en venlig person som kan fortælle mig om dette tyske "Samsung UE22F5470", som svarer til en "dansk Samsung UE22F5405 vil virke med Yousee?Det er en 2013 model, er der stadig bøvl med Nordic contra German tunere? |
|
IT-supporter
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
Hvad er prisforskellen ?
Og er det besværet værd ! Køb i Danmark, så støtter du også lidt dansk arbejde etc.
|
|
![]() |
|
..forskellen er 600,- dvs. 30% cirka.
For mig er det principielt, at hvis det er online køb, burde der ikke være så stor forskel. Derfor vil jeg helst spare de penge, ved at købe det i DE. Jeg støtter først og fremmest min økonomi... ![]() Redigeret af bimbobo - 12-Juli-2013 kl. 13:01 |
|
IT-supporter
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19680 |
Men vil ikke betale sølle 600 kroner (undskyld mig) for at få et tv tilpasset til det lille danske marked. Klaus |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
Jamen så må du selv ligge og bøvle med det. Du kan ikke forvente at andre skal købe et TV i Tyskland og afprøve det, bare for at hjælpe dig. ( sat lidt på spidsen ) Du må tage chancen for de 600,00 kroner
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |