recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana G20 - kanaler?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pana G20 - kanaler?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pana G20 - kanaler?
    Sendt: 01-Februar-2013 kl. 11:07
Hej med jer
Efter DR HD er blevet til DR3 og TV2 Sport til TV3 Sport står der stadig de gamle navne i infobjælken.... Det irriterer mig lidt, men kan ikke se hvordan det ændres. Jeg skal vel ikke til at lave en ny søgning for at det bliver opdateret så der laves rod i alle kanaler.

På et andet fjernsyn i huset 8Samsung) har det ændret sig helt selv, hvilker er lidt besynderligt.
Hvad gør jeg?

PS. Det skal lige siges at jeg i sin tid har slået automatisk kanalopdatering fra på mit Pana tv fordi jeg ville være sikker på at kanalerne ikke blev smidt - Men det kan vel ikke være det?
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2013 kl. 11:12
.

Redigeret af Non-Desperado - 02-August-2013 kl. 06:32
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2013 kl. 11:54
Men hvis man nu gerne ville undgå det, kan man så ikke få det gjort manuelt? Det virker bare vildt mærkeligt at det ene tv gør det automatisk og det andet ikke?

Redigeret af Strange - 01-Februar-2013 kl. 11:54
Til top
kiuls Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Januar-2005
Sted: 2500 Valby
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kiuls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2013 kl. 12:44

Jeg tror du er nødt til at lave en ny søgning.

Det har jeg ialtfald altid gjort når de har lavet ændringer..

Som nævnt er det meget let på et Pana - det tager ca. 15 min. for mig og så er alt opdateret incl. evt. favoritliste ....

/Kim

Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2013 kl. 12:47
Oprindeligt skrevet af kiuls kiuls skrev:

Jeg tror du er nødt til at lave en ny søgning.

Det har jeg ialtfald altid gjort når de har lavet ændringer..

Som nævnt er det meget let på et Pana - det tager ca. 15 min. for mig og så er alt opdateret incl. evt. favoritliste ....

/Kim

Og hvad så med DVD optager etc, skal dennes liste ikke svare
til din favoritliste ?......15 min. ????
E.L.
Til top
kiuls Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Januar-2005
Sted: 2500 Valby
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kiuls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2013 kl. 13:44

Jo, det er klart ...

Hvis du har andre enheder skal de selvfølgeligt også rettes til, men nu spurgte du specifikt om Pana G20

/Kim

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2013 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af kiuls kiuls skrev:

Jo, det er klart ...

Hvis du har andre enheder skal de selvfølgeligt også rettes til, men nu spurgte du specifikt om Pana G20

/Kim

OK det tager lang tid...i visse andre tilfælde
E.L.
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2013 kl. 16:04
Vi har også et Pana, men dog et S30Y. På det behøver man bare vælge det menupunkt der hedder "Opdater kanalliste", så søger den kanaler igen men uden at lave rod i favoritlisten. Det finder bare nye kanaler.
Det er hvis man vælger "Automatisk kanalsøgning" at man skal lave favoritlisten forfra.
Det andet tv vi har - et Grundig - ændrede også navnet i listen automatisk.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2013 kl. 20:26
Oprindeligt skrevet af Ham_Der Ham_Der skrev:

Vi har også et Pana, men dog et S30Y. På det behøver man bare vælge det menupunkt der hedder "Opdater kanalliste", så søger den kanaler igen men uden at lave rod i favoritlisten. Det finder bare nye kanaler.
Det er hvis man vælger "Automatisk kanalsøgning" at man skal lave favoritlisten forfra.

Du kommer da til at mangle de nye kanaler i favoritlisten
Jeg har lige prøvet med mit- nyt DR3, kpm da ikke frem i favoritlisten
E.L.
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2013 kl. 22:32
Oprindeligt skrevet af Ham_Der Ham_Der skrev:

Gjorde det samme på mit G30...
Til top
ubeslutsom Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-August-2012
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ubeslutsom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2013 kl. 06:24
  Har lige "opdateret kanalliste" på mit WT50. Virkede fint. DR HD ændrede navn til DR3 i favoritlisten.
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2013 kl. 10:07
DR3 står som DR3 hos mig, og jeg har intet gjort. Om det skete på dagen, eller først senere, ved jeg dog ikke.
Jeg har et G20.
/zemo/
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu