recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oppo 105/med kit...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oppo 105/med kit...

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Oppo 105/med kit...
    Sendt: 10-Februar-2013 kl. 11:23
Hey alle i HiFi nørder.... er der nogen der har erfaring med denne afspiller?? Og især som Cd afspiller??? Tænker på at skifte min Pioneer Lx-71 ud med denne... Ska især være god til Cd afspilling..Streamer normalt fra min Iphone til Apple tv og videre   .Mvh KimOlsen
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 11:42
Oprindeligt skrevet af kimols kimols skrev:

Hey alle i HiFi nørder.... er der nogen der har erfaring med denne afspiller?? Og især som Cd afspiller??? Tænker på at skifte min Pioneer Lx-71 ud med denne... Ska især være god til Cd afspilling..Streamer normalt fra min Iphone til Apple tv og videre   .Mvh KimOlsen
Jo det skulle jo være super med sine Sabre DAC´s. Men spørgsmålet er jo om du får fuld glæde af den, det jo primært er ved analog lyd den har sit force - og så er spørgsmålet jo om din receiver kan leve op til den galejBig smile 
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 11:54
Hey John... Nu går jeg jo stadigvæk med en ny Receiver i tankerne.. Vred bare ik om jeg ska ha Nad 787-Denon 4520-Integra 8.3..Men hælder mest til Integraen.. Så det ku jo være sammen med den,den skulle spille analog!!!!  hehe
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 12:02
Jeg vil nok mene, at du faktisk skal have en rigtig god stereoforstærker for at få gavn af Oppo BDP-105.
 Smile

Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 12:05
Nååååååååååå....... Øv øv øv........... det ska være sammen med en af de ovennævnte..
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 12:27
Oprindeligt skrevet af kimols kimols skrev:

Nååååååååååå....... Øv øv øv........... det ska være sammen med en af de ovennævnte..
Altså lad mig sige det på den måde, nu har jeg jo selv en rigtig super CD-afspiller, og som er rigtig fornem i analog. Og det lyder skam også godt via min Integra. Men jeg får ikke fuldt udbytte af CD afspillerens egenskaber ved Integraen - som i øvrigt heller ikke kan udnytte min afspillers balancerede udgange (og disse udgange har Oppo´en også). Men det er ikke noget der gør, at jeg vil skifte noget ud af det bestående.

Jeg fortæller dig nok bare hvordan tingene erEmbarrassed
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 12:35
Hehe,jamen det er osse sådan jeg vil høre det,ligefrem.... Men håbede på at der var en herinde der havde en Oppo 105,og havde måske en af ovenstående Receivere,så jeg lige ku få en briefing..
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 15:35
Ingen der har en??

Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Til top
FNørd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2006
Point: 702
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FNørd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 00:04
He jo :)
Har anskaffet en for få dage siden, har kun sat den nødtørftigt op med analoge forbindelser til Lexicon RV-5 og Musical Fidelity Kw250s fra stereo udgangene.
Tidligere har surround kørt via hdmi ind i Lexicon, der så har lavet sit logic-7 trick :)
Nu er det analogt fra 105-eren og resten af turen.
Lyden er anderledes til det bedre - har ikke nået at lytte så meget på stereo (og iøvrigt heller ikke på surround) - men jeg er en glad mand.
Og nu er det weekend - så får jeg nok leget lidt videre.
Senere skal jeg lige have en kammerat på at justere lidt på surround opsætningen, det bliver det endnu bedre af :)
Jul midt i februar :D

btw. med kit... - nej, ikke med kit.

Redigeret af FNørd - 16-Februar-2013 kl. 00:05
Mvh FNørd. Musical Fidelity Kw250s. Lexicon RV5, Monitor Audio GS 60, LCR, FX. M&K VX1250SF. Sim2 Domino D80. DVDO Edge. Quality Sceen matte white 100", Yousee, Oppo BD-105.
Til top
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Point: 823
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leviathan.jk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2013 kl. 15:50
Oprindeligt skrevet af FNørd FNørd skrev:

Har anskaffet en for få dage siden, har kun sat den nødtørftigt op med analoge forbindelser til Lexicon RV-5 og Musical Fidelity Kw250s fra stereo udgangene.
Tidligere har surround kørt via hdmi ind i Lexicon, der så har lavet sit logic-7 trick :)
Lyden er anderledes til det bedre - har ikke nået at lytte så meget på stereo (og iøvrigt heller ikke på surround) - men jeg er en glad mand.
Senere skal jeg lige have en kammerat på at justere lidt på surround opsætningen, det bliver det endnu bedre af :)

Det lyder faktisk ret interessant, er der instillingsmuligheder nok i 105'eren til en surroundopsætning? Fo så kan man jo i teorien købe en af de store high end pros fra før HD-tiden og sætte sammen med en 105'er.
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
Til top
FNørd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2006
Point: 702
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FNørd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2013 kl. 15:57
Oprindeligt skrevet af Leviathan.jk Leviathan.jk skrev:

Oprindeligt skrevet af FNørd FNørd skrev:

Det lyder faktisk ret interessant, er der instillingsmuligheder nok i 105'eren til en surroundopsætning? Fo så kan man jo i teorien købe en af de store high end pros fra før HD-tiden og sætte sammen med en 105'er.

Der er volumenkontrol og opsætning af højttalere med afstand og lydtryk.
Der er ikke rumkorrektion, hvis du ønsker dig det.
Til top
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Point: 329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thxtex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 12:14
Hej

Er der en herinde med en 105'er som har mulighed for at teste USB DAC funktionaliteten?
Jeg har et 5.1 setup med 'SMALL' højtalere. Kører med effektforstærkere direkte.

Jeg oplever at bass-management ikke virker når man kører med overnævnte tilslutning. D.v.s. at min subwoofer overhovedet ikke spiller. Har kontaktet OPPO support som har bedt mig lave en factory-reset.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu