|
Masser af udstyr til Grammofon |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Voller76 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2013 Sted: Sillerslev, DK Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-April-2013 kl. 18:13 |
Hej allesammen
Jeg har fundet en stor kasse med helt nyt grammofon udsyr hos et afdød familiemedlem. Da jeg ikke aner noget som helt om sådan noget udstyr vil jeg høre, om der er en her der kan fortælle mig om det overhovedet har nogen værdi? Jeg kan evt sende et foto af det hvis det er. Der er alt fra holdre til til nåle, nåle værktøj m.m |
|
Med venlig hilsen
Voller76 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Upload lige nogle billeder så man kan se hvad det er for noget. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Voller76 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2013 Sted: Sillerslev, DK Status: Offline Point: 12 |
http://billedeupload.dk/images/cNOel.jpg
http://billedeupload.dk/images/YTKzC.jpg http://billedeupload.dk/images/jBJfT.jpg Her er lidt billeder. Er det værd at finde en køber, eller skal jeg bare smide det ud? ' Mvh Anja
|
|
Med venlig hilsen
Voller76 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
På det sidste billede ser det ud til at der er nogle Pickups til B&O. På billede 2 er der noget Ortofon som ser ud til at passe sammen. Det er nok for meget at håbe at det passer til armen på min pladespiller. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Oh jeg er her skam ikke for at sælge, bare for at vide om det er noget værd eller skal smides ud
![]() Mvh Anja
|
|
Med venlig hilsen
Voller76 |
|
![]() |
|
Det vil jo altid være noget værd for dem som mangler det til deres pladespiller. Meget af det (det meste) kan dog ikke identificeres ud fra billederne. Men hvis du ikke vil sælge noget, så er det jo ikke nødvendigt at skrive om det her på forummet. Hvis det fra Ortofon passer til min spille, så er det da muligt at jeg vil købe det. |
|
|
|
![]() |
|
Jeg vil gerne sælge. Havde bare fået det indtryk, at man ikke måtte sælge her.
Jeg kan godt skrive en liste over hvad der er hvis det har interesse. |
|
Med venlig hilsen
Voller76 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5342 |
Der er skam en Køb/salg/bytte afdeling her: Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
ok nice :-)
Mange tak JørgenT så skal jeg jo bare have fundet ud af hvad det sådan ca er værd :-) |
|
Med venlig hilsen
Voller76 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det er kun noget værd hvis man har den specifikke pick-up som nålene passer til. Tror du får svært ved at afsætte det til andet end en fagmand
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Tjah, er par hundrede kroner vil jeg da godt byde for det samlet.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Tror jeg laver en annonce i løbet af weekenden med hvad det er, kan se et par af nålene koster 120kr stykket på alle de sider jeg har fundet. Og der er over 50 forskellige :P
Mvh Anja ![]() |
|
Med venlig hilsen
Voller76 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |