recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple.. til eftertanke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple.. til eftertanke

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple.. til eftertanke
    Sendt: 27-April-2013 kl. 15:23
Link.

http://epn.dk/teknologi2/ECE5382721/telechef-langer-ud-efter-apple/
E.L.
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2013 kl. 16:04
Hvis de ikke kan tjene penge på Apple og det virkelig er sådan et helvede for dem, hvorfor forhandler de så overhovedet Apple produkter?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19235
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2013 kl. 18:33
Oprindeligt skrevet af E. Larsen E. Larsen skrev:

Link.

http://epn.dk/teknologi2/ECE5382721/telechef-langer-ud-efter-apple/


Ja, hvad skal vi tænke over?
Tele2 vælger vel selv hvem de vil handle med?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2013 kl. 18:48
Oprindeligt skrevet af Skalle06 Skalle06 skrev:

Hvis de ikke kan tjene penge på Apple og det virkelig er sådan et helvede for dem, hvorfor forhandler de så overhovedet Apple produkter?
Fordi det er det en hulens masse kunder vil have. Jeg kender ikke tallene, men med den popularitet apple har kan det være et spørgsmål for teleudbyderne om enten at finde sig i apples hårde vilkår eller vinke farvel til 25 % af kundegrundlaget. 
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2013 kl. 19:22
Men hvis det kundegrundlag alligevel ikke genererer noget særligt overskud - som han påstår - hvorfor så forhandle varerne?
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2013 kl. 19:30
Ha ha. John Strand igen...Nordkorea eller ej, jeg forbliver Apple tilhænger indtil modsatte er bevist, for hold da op en optur jeg har fået de sidste par år. Nokia, Windows og en Playstation3 er lagt i skralderen.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2013 kl. 19:31
En = mange.
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobiasl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2013 kl. 19:45
Oprindeligt skrevet af Skalle06 Skalle06 skrev:

Men hvis det kundegrundlag alligevel ikke genererer noget særligt overskud - som han påstår - hvorfor så forhandle varerne?

det hanler vil mere om han gerne ville have de kunder over på et andet product der var letter og hvor han tjente mere. lidt lige som når teleslevskaberne vil have man køber exetre ydelser til sin abonnement for af få en højer profit per kunde der for vil de jo gerne have en kunde der bare har et biligt abodemang men de vil da helst have han har et de tjener mere på men
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 697
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2013 kl. 11:09
Ja, læser også indlægget fra tele-chefen som "klynk".
Kan sagtens se & forstå det horrible hvorpå Apple behandler deres salgs-netværk - men så lad da for pokker være med at sælge/markedsføre disse produkter om I ikke "får lov til" at tjene penge på produkterne....herregud, om apple mister deres distributionsnet, skal de nok komme til lommerne og betale for at få det (tilbage) igen...*markedsmekanismerne om igen*
 
MVH
Jesper
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2013 kl. 11:14
Snobberi er hvad det er fra Apples side, synes jeg. 

Og nej jeg er ikke fan af nogen art, har iPad og ATV samt android også.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2013 kl. 12:02
Har i prøvet en Audiforhandler? Snobberi af værste skuffe.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2013 kl. 12:24
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Har i prøvet en Audiforhandler? Snobberi af værste skuffe.

Kan man så ikke bare købe Audien hos en anden forhandler?

Eller kan man kun købe nye biler hos de autoriserede forhandlere? Jeg ved det ikke, da jeg ikke har bil.


Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu