|
Playstation Support i DK |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
amorbavian
Guld medlem Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Maj-2013 kl. 19:51 |
|
Hvad sker der lige for, at det skal koste 6 kr i minuttet for at ringe til dem? Det er jo forrykt - og er det overhovedet lovligt? Desuden står al info omkring det på Nordisk Films hjemmeside på engelsk. Det kan da heller ikke være rigtigt, at det er tilladt? Redigeret af amorbavian - 29-Maj-2013 kl. 19:53 |
||
BORING! |
||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kender ikke lige reglerne, men så vidt jeg ved, er der kun et krav om en dansk brugervejledning.
Hvad skal du have hjælp til? |
||
amorbavian
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har fået en kode til PS PLUS men den virker ikke. Der står INGEN steder, at den er tidsbegrænset - jeg har kigget på reglerne.
|
||
BORING! |
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mhm prøvet den klassiske med o og 0(nul)
Men ved faktisk ikke hvad du ellers skal gøre :( |
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kontakt dem evt på facebook. Der er demente behjælpelige
|
||
Simon, TC
Super bruger Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De har stort set ingen support - man kan kontakte Nordisk Film men de ved ikke en pind om en pind. Jeg havde noget korrespondence omkring PS Plus, som udelukkende foregik på engelsk, ved at en dansk 'mellemmand' fra Nordisk Film, sendte mailen videre til deres UK afdeling som så svarede NF som så sendte den videre til mig.. helt helt helt i hegnet. Jeg fik aldrig løst mit problem og jeg håber ikke jeg får brug for dem i fremtiden.
|
||
Tape Connection MKII
|
||
anoz
Super bruger Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det lyder da ikke optimalt? Sorry |
||
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej det kan der være noget om! :) Edit endnu flere tastefejl Redigeret af aerik - 30-Maj-2013 kl. 19:06 |
||
clausols1
Guld medlem Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
amorbavian
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var også min bekymring, og jeg undlod at ringe til dem. Har skrevet på FB, men ingen svar i løbet af 24 timer. Det er fandeme for dårligt, at man kan have et produkt, som man ikke kan få support til. Burde være ulovligt. |
||
BORING! |
||
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det en kode, som du lige har modtaget?
|
||
amorbavian
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, det var en uges tid før mit første indlæg.
|
||
BORING! |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |