|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
mogwai ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-April-2006 Status: Offline Point: 117 |
![]() Sendt: 01-Juni-2006 kl. 16:37 |
|
Her er de modeller jeg har fundet som ser interessante ud:
JVC LT-32A61B JVC LT-32R70BU JVC LT-32S60BU JVC LT32X70BU LG RZ-32LB1R LG RZ-32LC2R Philips 32 PF 5520 D Samsung LE 32 R 72 B Samsung LE 32 R 71 En del fjernsyn. Men håber nogen kan hjælpe mig med rodet :) Som I kan se er max prisen ca. 10.000 kr. Så hvis der er nogle modeller jeg ikke har været opmærksom på må I meget gerne skrive det :) |
||
![]() |
||
jens0804 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 393 |
![]() |
|
Du kan ikke få et LCD på 32" til 10.000 der er værd at glo på, så hellere en CTR til et par tusinde. Panasonic laver et 32" som er ok, men den koster ca. 17.000. Ellers køb en plasma, med en DVB-T boks har det et fint billede også skråt fra siden.
|
||
![]() |
||
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
|
Hej. Ifølge det nyeste nummer af Alt om Data, er Philips 32PF7321D en god model, men du finder den nok ikke til 10.000,- m.v.h. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Der er ikke meget hjælp her. Jeg har fundet en del fjernsyn som alle er udemærket at glo på så Jens jeg tror du er urealistisk. Med hensyn til Phillips så kan jeg ikke forstå du nævner det når jeg sider at det skal koste omkring 10.000. Er der slet ikke nogen der kan sige hvilket af dem jeg nævnte som er det bedste? der må gerne laves en rangliste :D |
||
![]() |
||
![]() |
|
Forresten Jens - hvornår sidder du og ser fjernsyn ude fra siden af fjernsynet? jeg har da placeret mine møbler så de står ud for fjernsynet :D
|
||
![]() |
||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
|
Hej. Hmmm, du skriver jo godt nok ca. 10.000 kr. Nå men, pyt nu med det... Jeg er selv lidt på udkig efter en "flad" i str. 32" evt. 37". Og netop de dyreste af dine forslag, indgår også i overvejelsen af mine egne beslutninger. 1: LG RZ-32LB1R ... er et jeg synes godt om og har set ret positivt omtalt mange steder. Det er desuden nyeste "skud på 32"- stammen" fra LG. 2: Samsung LE-32R71B / Samsung LE-32R72B ... er jo egentlig nøjagtig èt og samme apparat, lige bortset fra lidt finesser i designet. Det er ligeledes helt nyt, men har fået en lidt blandet modtagelse synes jeg. Derfor er det hos mig, dumpet ned på andenpladsen. Jeg ville nok istedet købe den gamle topmodel LE-32M61 el. vente på den nye M71, der nok kommer i løbet af sommeren. 3: JVC LT-32S60BU ... som er (så vidt jeg da er oplyst) et af JVC's nyeste i 32" gruppen, og det er stadig deres topmodel i denne netop denne str. Men mon ikke der også her, er nyt på vej. De andre kender jeg slet intet til, og kan derfor intet fortælle om dem. Redigeret af Pokerface - 01-Juni-2006 kl. 22:16 |
||
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
||
![]() |
||
mjohansen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
![]() |
|
Jeg har selv haft et JVC LT-32S60 og det var et rigtig godt tv (Er nu udskiftet med et LT-37M60, som er endnu bedre men også dyrer). Michael Redigeret af mjohansen - 01-Juni-2006 kl. 22:48 |
||
![]() |
||
jens0804 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 393 |
![]() |
|
Du har da ret, det er jo kun hvis man har placeret sine møbler helt tåbeligt, eller man er mange der skal se f.eks fodboldkamp. I sidste ende afhænger det jo også af øjnene der ser, og hvis du er tilfreds er det jo det det handler om. Jeg synes bare de LCD skærme jeg har set i den prisklasse kun duer til gode DVD film og HDTV, såsnart de skal vise alm antennesignal ser det ikke for godt ud, mange har også en tendens til at gengive hudtoner plastik aktigt. Her synes jeg klart at plasma tv er bedre. Men jeg er da også klar på at korrekt instilling kan gøre meget, og i de fleste forretninger bliver der ikke gjort meget andet end at tænde for dem. Jeg har oplevet i Elgiganten at få demonstreret et tv til 30.000,- tilkoblet en DVD til 398,- Det siger lidt om deres viden på området. Held og lykke, håber du bliver tilfreds. |
||
![]() |
||
Stouenberg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 226 |
![]() |
|
- atter et eksempel på at der tit skrives før der tænkes |
||
8-) Steen
BUSH DABradio + det løse... |
||
![]() |
||
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
![]() |
|
Hvilke andre modeller er testet i altomdata nyeste nummer? |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Måske du burde ændre overskriften til bedste 32" LCD under 10k. |
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |