recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Farming Simulator 2013
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Farming Simulator 2013

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Farming Simulator 2013
    Sendt: 03-November-2013 kl. 16:18
Hej
jeg har lige købt og downloade Farming Simulator 2013 til knægten men det kommer med fejl når det startes bad allocation.
pcer opfylder alle krav og køre win xp sp3
skal lige sige der var ingen problem med at spille den som demo.

mvh
sonny

Redigeret af svsommer - 03-November-2013 kl. 16:18
Mvh
Svsommer
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2013 kl. 19:40
Geninstaller spillet.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2013 kl. 20:15
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Geninstaller spillet.

er også prøvet
Mvh
Svsommer
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 06:48
bad allocation tyder mere på fejl i installationsfilerne somså forplanter sig ud i selve installationen. du skal nok have det downloadet igen.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 06:59
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

bad allocation tyder mere på fejl i installationsfilerne somså forplanter sig ud i selve installationen. du skal nok have det downloadet igen.
spillet er downloaddet fra steam og den har en funktion der kan teste spillet hvor den siger ingen fejl men ok prøver at hente spillet igen
jeg har så prøvet at installer på en bærbar med win 7 også og der kan spillet heller ikke køre.

er det generelt sådan med pc spil idag?

mvh
sonny
Mvh
Svsommer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2013 kl. 07:03
Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

spillet er downloaddet fra steam og den har en funktion der kan teste spillet hvor den siger ingen fejl men ok prøver at hente spillet igen
jeg har så prøvet at installer på en bærbar med win 7 også og der kan spillet heller ikke køre.

er det generelt sådan med pc spil idag?

mvh
sonny
fejlen på den bærbar er Giant Engine stopped
Mvh
Svsommer
Til top
lovemew Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Marts-2012
Sted: Danmark
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lovemew Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2013 kl. 07:14
Opfylder begge computere system kravene?
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2013 kl. 10:42
Oprindeligt skrevet af lovemew lovemew skrev:

Opfylder begge computere system kravene?

Jeg vil næsten vove den påstand, at stort set alle eksisterende og kørende computere i dagens danmark, kan opfylde de krav som der er sat til det spil.
Så det er næppe der den er gal.

Jeg har ikke umiddelbart nogle god bud på årsager eller løsninger til problemet. Mit bedste bud er, at spillet er noget bras.

Til spørgsmål om det generelt er sådan med PC spil i dag, så er svaret nok desværre ja, i større udstrækning. Men det er ikke kun spil. Det er stort set alt der bruges i og omkring computere eller computer-agtige maskiner (tablets, telefoner osv.). Årsagen er efter min mening, at producenterne/udviklerne har for travlt med kvantitet og ikke tid eller mangler ressourcer til kvalitet.
Når selv simple programmer/spil til et låst OS og hardwaren konfiguration som Apple produkter, eller Sony´s PS3, kan fejle i relative stor udstrækning, så viser det noget om tendensen.

På PCén er det endnu værre, fordi hardwaren kan være så ekstrem forskellig.
Jeg døjer selv med et konkret problem med et spil, som jeg engang imellem slapper af med, som producenterne ikke kan/gider finde årsagen til, men de er klar over det er der.
Så sent som i går røg knægten ind i et spil på hans pc. Et spil der virkede for en uge siden, og hverken spil eller computer har været rørt siden. I går da han så skulle spille det, der ville det ikke starte. 
Fejlmeldinger er oftest ikke specielt brugbare. I knægtens eksempel fik han en melding om, at en http server ikke kunne findes (RADS fejl jf. producenten). Og dette var der så en række forskellige løsninger på. Løsning som efter ½ times møje og besvær viste sig, at ikke være brugbare. Til gengæld fandt jeg løsningen i form af, at spillet, af een eller anden årsag, pludselig skulle startes som administrator. En afvigelse fra ugen før. Noget har altså ændret sig et eller andet sted, og desværre uden brugerens (knægtens) viden. Det groteske er, at i hans tilfælde er han allerede administrator på computeren. Men det er desværre et typisk windows/program problem.

Som sagt har jeg ikke umiddelbart en løsning på det pågældende problem. Det er oftest tidskrævende og frustrerende at finde årsager og løsninger på disse problemer, så det er forståeligt, når folk opgiver eller bliver bitre.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 16:48
Hej
Det p.....Dead mig lidt af dether
Det er ikke iorden at sende noget på marked der ikke er gennemtestet.
Kan man reklamere over det? 
Mvh
Svsommer
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 12:19
Ja du kan klage til Steam. De vil dog i første omgang henvise dig til support i håb om at få det til at virke for dig. Og den del kan tage noget tid og skriverier frem og tilbage.

Afhængig af prisen, nødvendigheden, personlig interesse osv. Så ville jeg dog forsøge at finde årsagen selv. Men det er altså primært fordi jeg er skruet sammen som jeg er, og har levet med disse ting praktisk talt siden sidst i firserne. Man vænner sig ganske enkelt til det.

Jeg ville starte med at søge via google på andre med samme problem. 
Min generelle opfattelse er, at hvis problemet er i spillet, og kun der, så vil der være andre "derude" med samme problem. Dem skal du finde.
Hvis det virkelig skulle vise sig, at du er helt alene om problemet. Så er der ingen tvivl for mig, så må problemet ligge i DIN hardware et sted.. Ja jeg ved godt, det er ikke en rar besked, og slet ikke når du har to maskiner med samme fejl. Men faktum er svær at ignorerer. Og så ville jeg finde den fællesnævner der er for begge maskiner. Måske, (selvom det er lidt langt ude) er det din internet forbindelse, router eller netværk i det hele taget.

Dette er blot ment som nogle venlige forslag og hvordan jeg selv ville gøre det. Men det koster ekstrem meget tid, som regel.

Nu starter jeg den procedure for dig, som jeg selv ville have valgt.. Og du vil se med det samme, at du er IKKE alene.. Så er du i gang Wink
Gå ind på www.google.dk og skriv i søgefeltet: farming simulator 2013 bad allocation

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 12:24
Hej Kim
jeg kan fortælle dig jeg har googlet i 14 dage nu og blandet mig i en tråd på steam.

Mvh
Svsommer
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 12:28
Ok, gik alligevel lidt mere grundigt til den.
Det lader til producenten er klar over at der ER et problem i spillet, og de arbejder på det.

Her et link til en tråd i Steam community om problemet: Seneste svar er fra d. 10 oktober. Jeg har ikke set efter noget nyere, så jeg ved ikke, om de HAR sendt en fix ud.

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu