|
Den fattige studerendes Bio |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
superbo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-August-2011 Status: Offline Point: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Marts-2014 kl. 22:32 |
|
Efter et siddet og kigget og savlet på folks setups herinde. Tænkte jeg at jeg også lige vil vise lidt frem. Dog er det ikke blevet det helt store eftersom man stadig er på SU.
Mit udstyr. Receiver Front: Dali Ikon 6 MK2 Center: Dali Ikon Vokal MK2 Bag: Dail on-wall MK2 Sub: Dali Ikon MK2 Receiver: Marantz sr6006 Projektor: Epson TW3200 Lærred: Ukendt. Købt på Lauritz Kabler: ViaBlue NF-B High End Subwoofer kabel, VAN DEN HUL Snowline, VAN DEN HUL The CS-122 HYBRID Højttalerkabel Nas: Synology Ds1813+ 8*4tb diske. Højtalere på skrivebordet: audioengine 5 Nå så er det tid til lidt billeder. I må unskylde den dårlige kvali, taget med samsung galaxy s3 med noget ridset lense. Skal nok få Uploadet nogle bedre senere ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Projekter på tegnebrættet - Vil arbejde på at få lidt bedre akustik i rummet. - Vil købt en Buttkicker.
Redigeret af superbo - 18-Marts-2014 kl. 22:54 |
||
![]() |
||
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ser rigtig godt ud! Et gedint set-up du har dig der.
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Lækkert udstyr du har skrabet sammen som fattig.
Og fed computer du har lavet :) |
||
![]() |
||
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
|
Undre mig dog lidt over valget du har gjort dig med højden af lærredet. Hvorfor ikke få det ned i synshøjde?
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Jeg er sikker på, at du kan få et ATX-kabinet til 100 kr. i Den Blå Avis eller måske endda gratis, hvis du spørger pænt hos den lokale genbrugsstation.
Ingen grund til at nøjes med et bræt på væggen - heller ikke selv om man er en fattig studerende. |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
DOH!!! Du er sgu kvik ;)
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Yep. Syntes du, at der manglede en smiley eller to i mit indlæg? Men spøg til side: Jeg har nul forståelse for den opstilling og kunne derfor ikke dy mig for at kommentere den, men smag og behag er forskellig og det er ikke kabinetter eller mangel på samme tråden handler om. |
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
|
Det handler vel om køling. Ikke så praktisk hvis man lige skal transportere den, men det må dælme give mulighed for at få blæserne godt ned i gear og få tingene næsten lydløse.
Der mangler dog lige lidt kabelstyring under bordet ![]() Redigeret af Torben Rasmussen - 18-Marts-2014 kl. 10:55 |
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
|
Kan anbefale at skrue en knagerække op under skrivebordet. Den kan holde både kabler og stikdåse oppe under bordet, så de ikke ses :)
Redigeret af Nagash - 18-Marts-2014 kl. 11:07 |
||
![]() |
||
superbo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-August-2011 Status: Offline Point: 25 |
|
Det er de færreste ATX kabineter der er plads til 3x 480 rad. også var jeg også træt af at sidde og sparke til den
|
||
![]() |
||
|
hensyns til kabelrod under skrivebordet, venter jeg lige til at har fået købt nogle kabler som passer lidt bedre i længden
|
||
![]() |
||
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
|
I studerende skal aldrig brokke jer over SU igen. :D
|
||
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |