recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iphone 6 plus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Iphone 6 plus

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Iphone 6 plus
    Sendt: 30-November-2014 kl. 21:51
Så har jeg fået bestilt 3 stk i 64gb ankommer på torsdag, og lidt spændt for de er lidt store... Men syntes skærmen er lækker.. Og glæder mig især også til at se om kameraet er blevet bedre end det i min iphone 5.

Har købt direkte hos apple
Mvh

René
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 598
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2014 kl. 00:36
Spændende og tillykke med storindkøbet!
Jeg glæder mig til at høre om en lille anmeldelse fra dig af ;)
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2014 kl. 11:28
... mit gæt er, at du ikke kan have de tre i lommen. Én er stor nok i forvejen
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2014 kl. 11:57
I Aarhus har de store lommer, da lønnen blir udbetalt i bananer :-O

Sorry Rene, kunne ikke dy mig for at hive en gl Aarhus historie op..
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2014 kl. 12:22
Og Camera ER bedre end I 5S
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3838
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2014 kl. 12:28
Har lige set en one plus one - iPhone 6plus er vel samme størrelse. Det er godt nok alt for stort til min smag (og lommer)
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2014 kl. 15:32
well end i hver hånd og en på håndleddet ;o))
spøg til side.. lillemor får den ene også er den anden til en kollega.

jeg plejer at købe en pdair bæltetaske http://www.mytrendyphone.dk/shop/iphone-6-plus-142859p.html der tænker jeg ikke størrelsen betyder så meget, er meget spændt på om jeg kan mærke den ekstra vægt.. den er jo alligevel omkring 60gr tungere såvidt jeg lige husker

og min storesøster blev glad for jeg opdaterede hun får min gamle 5er, så får jeg hendes 4er til backup hvis der sker noget.. og den yngste bliver 8 år næste gang han er begyndt og plage om en tlf.. så kan han få den når han har opført sig ordentligt i et år

og hellere æbler, end bananer i løn
Mvh

René
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2014 kl. 17:19
Har også fået en 6+64gb - klart den bedste iPhone nogensinde imho.  

Ja, den er stor, endda en anelse større end min Oneplus One, men i disse tider hvor smartphones for nogle er mere mini computere end bare telefoner, så er størrelsen med til at gøre det til et langt bedre arbejdsredskab.  Den er en fornøjelse at bruge. Har haft min i ca 3 uger nu, og hvis jeg går tilbage til min 5s virker den håbløst lille. 

Og ja kameraet er en tand bedre end i min 5s, især er den hurtige autofokus og OIS, samt hvidbalance/exposure der næsten altid rammer korrekt rigtig god. Det kniber lidt med low light indendørs billeder og man kunne måske godt have ønsket lidt flere pixels end de 8mp, men udover det er det kun positivt. Kameraet er super hurtigt og leverer næsten altid gode billeder uden nogen anstrengelser. 

Tillykke med den René, du kan godt glæde dig :)

Her er et par billed eksempler



Redigeret af spawn - 01-December-2014 kl. 17:43
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2014 kl. 21:51
jup - som spawn siger, der er en markant forbedring af kameraet i forhold til tidligere. Det er endda ret voldsomt synes jeg. - kom selv fra en 4s, og har ikke verdens største hånd, men 4,7 er maks for mit vedkommende og nøjedes med en alm 6'er, så må jeg være ligeglad med FHD skærmopløsninger og alt ande. til gengæld tror jeg analytikerne i den grad har ret i at apple med de 2 telefoner i den grad kanibaliserer deres eget ipad marked, og det kunne godt tegne en fremtid med en macbook air erstatning og en mini der stille afgår ved døden på et eller andet tidspunkt. Ved i hvert fald at jeg er begyndt at bruge mobilen til markant mere nyhedslæsning via flipboard end på 4'eren, også i forhold til ipad'en.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2014 kl. 10:01
sikke en rejse de er på.. ifølge tracking

02 Dec 2014      09:00:00      Kolding      Out For Delivery.
02 Dec 2014      06:57:27      Kolding      Shipment Received At Tnt Location
01 Dec 2014      21:10:05      Arnhem Hub      Shipment In Transit.
01 Dec 2014      19:48:36      Arnhem Hub      Shipment Received At Transit Point.
01 Dec 2014      14:56:35      Ide Centre      Shipment In Transit.
01 Dec 2014      10:06:40      Arnhem Hub      Shipment In Transit.
30 Nov 2014      01:02:29      Pudong International Airport      Shipment In Transit.
29 Nov 2014      19:05:41      Pudong International Airport      Shipment Received At Tnt Location
29 Nov 2014      16:31:00      Zhengzhou      Shipment In Transit.
29 Nov 2014      16:11:38      Zhengzhou      Shipment In Transit.
29 Nov 2014      14:09:13      Zhengzhou      Shipment Collected From Customer
Mvh

René
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2014 kl. 11:24
weee.. så blev de leveret.. og første manøvre er at installere system 8.1.1 for det kræver icloudbackuppen det kunne de sguda godt have gjort..
Mvh

René
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2014 kl. 15:08
så kører den, dejlig lækker.. og stor.... kan dog godt blive lidt pigefornærmet over at en 64GB telefon kun har en kapacitet på 55,7GB.. eller er det efter systemet har slugt sit?.. jeg har 45GB tilgængeligt med det som er hentet indtil nu fra icloudbackup
Mvh

René
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu