|
Smart Wii / Alternativ |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Januar-2015 kl. 14:09 |
Vi har 3 Boxer kort, 2 til alm. tv, og et til et C+ tv, som vi bruger... både hjemme og i sommerhuset, dog mangler vi 2 kort, for at have det hele dækket.
det er faktisk irriterende, at skulle hive kort ud af væghængte tv hele tiden, især de der hænger på wirer, da du altid skal igang med waterpasset bagefter.. det er LANG tid siden jeg først læste om SmartWii, virker det stadig? virker det med boxer? hvad skal jeg egentligt købe? kan jeg købe en C+ version, og vil den så også virke med kort i mine alm. tv. har lige nu 1 c+ tv og 2 alm der skal have kort, men har kun et alm. boxer kort der skal klones, da mit C+ sidder i sommerhuset. og er ligeglad med at købe på Amazon.De hvis det er nødvendigt. er det egentligt lovligt? hørte det var, til lokal distribution af dit EGET tv, til dit EGET hjem.
|
|
svsommer
Guld medlem Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Rasmusdc
Jeg har en brugt SmartWii med to kort hvis det har interesse? skal lige sige jeg ved ikke om du kan bruge SmartWii. det er denne jeg har smartwi Redigeret af svsommer - 04-Januar-2015 kl. 14:19 |
|
Mvh
Svsommer |
|
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
|
den mangler lige et kort, men det er klart interessant.
vil dog gerne høre hvis der er nogle der har det i funktion i dag.
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kører uden problemer hos mig.
Lige nu splitter den til 3 tv/bokse.
Den ene sidder i et Ci+ kort. Dog i et TV der ikke har T2.
Et andet sidder i en Sagem T2 boks og viser HD kanaler uden problemer.
Den har før klaret fire kort.
Med hensyn til dækning er den placeret centralt i mit hus på 130 kvm.
Kan klart anbefale den.
|
|
d19s
Bruger Oprettet: 18-Oktober-2008 Sted: Hobro Status: Offline Point: 151 |
Funktioner
Tak(0)
|
går også i overvejelserne omkring smartWii..
mest pga vi har 7 fjernsyne i husstanden, og boxer kan jo kun levere 4 kort :-( Hvordan ser det ud med lovgivningen på dette punkt?? ved godt jeg ikke må dele mine kort med andre, men hvad med, når det er intern i huset?? @svsommer har du solgt din, hvis ikke, hvad forventer du af pris?? |
|
kbking
Super bruger Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger også smart wii og det kører ok, dog kan jeg ikke se nabolande kanalerne mere, kun med original kort.
|
|
juttt45
Ny bruger Oprettet: 31-Marts-2015 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
har lige nu 1 c+ tv og 2 alm der skal have kort, men har kun et alm. boxer kort der skal klones, da mit C+ sidder i sommerhuset.
|
|
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
lige for at fjerne forvirringen, der er ikke forskel på kortet fra Boxer om det er til tv med CI eller CI+, forskellen ligger i selve cam modulet har selv smartwii, dog den gamle version og den virker fint til 3 modtager, der i blandt et tv med CI+ modul Redigeret af Hackerjac - 31-Marts-2015 kl. 12:29 |
|
Thomas K
Super bruger Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ellers er der Clone plus http://www.cloneplus.com/
Jeg ved dog ikke om det virker til Boxer Redigeret af Thomas K - 31-Marts-2015 kl. 18:44 |
|
---------------------
Thomas K |
|
jr1710
Junior bruger Oprettet: 30-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
For at gøre forvirringen komplet ,så har jeg lige købt et Philips t-2 tv - overbevist om ,at jeg osse skulle investere 300kr i et CI+ modul.Men jeg puttede bare mit ældgamle boxermodul i (købt da TV2 blev kodet)-og Bingo ,jeg kan se både HDkanaler og nabokanaler.Fatter ikke en dyt.Jeg har fået tudet ørerne fulde med at jeg skulle have et nyt modul ,når jeg købte T2 tv.
|
|
JR
|
|
digitalt.tv
Guld medlem Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 719 |
Funktioner
Tak(0)
|
Boxer TV har droppet CI+ i hvert fald indtil videre.
|
|
jr1710
Junior bruger Oprettet: 30-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok såforstår jeg det bedre.
|
|
JR
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |