|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() Sendt: 02-August-2006 kl. 22:08 |
Det lykkedes mig at tage et nogenlunde roligt billede af mit nye Toshiba 32WL66Z - kilden er TV'ets analoge tuner.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Det ser da godt ud, dog lidt synd du har klippet rammen af tv'et. Det er altid lidt spændene at se hvordan folk har fået skjult deres kabler m.m. |
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Ja kan vi ikk få et med ramme og alt og lige så godt billede :) Ser i hvert fald godt ud
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Tro mig - der er ikke noget særligt at se. Jeg er forholdsvis nyindflyttet og har slet ikke nået at indrette endnu, så pt. har jeg ikke nogen fin installation som man ser hos andre her. SKærmen står bare på sin fod på et TV/Videomøbel hvori mine recordere og surround også står. Men skal nok smide nogen billeder op når jeg kommer på plads Desværre kan mit kamera ikke helt gengive billedet fra skærmen korrekt (eller jeg er ikke god nok fotograf), der er lidt overstyring af kontrast og lidt blåstik i kamerabilledet i forhold til det rigtige billede. Skal se om jeg kan lave nogle bedre. |
|
|
|
![]() |
|
7even ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2006 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Det ser fandme fedt ud. Jeg håber at billede er nogen lunde i samme kvalitet på 37". glæder mig til at få mit.
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Spawn: Hvad er din "bedste" indstilling af skærmen .... B-belysning, kontrast og lysstyrke m.m ... ?
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Hej spawn, Først: Tillykke med dit nye TV. Jeg så dit billede i går. Og senere samme udsendelse, som jeg også havde optaget analogt. EDIT: Digitalt, men fra analog tuner. M.h.t. dit foto vil jeg sige: Rigtigt godt! Det er yderst sjældent, at det lykkes for brugere+kamera at få geometrien i orden, skyde uden rystelser og undgå reflekser som du har gjort. Og ved du hvad: Udsendelsen HAVDE faktisk lidt blåstik i scenerne fra studiet. Men det får TV nu også let (mere af), når man fotograferer fra skærmen. Og du har ret i, at her er det i overkanten, ses især på Marco's hud. TIP:
Redigeret af Carser - 03-August-2006 kl. 11:29 |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Nå ja, man kan evt. også billedbehandle: Her fik billedet mere rød, en anelse mere grøn, lidt mindsket gamma og lidt øget kontrast. Det tog mig ca. 1 minut i gratisprogrammet IrfanView. PS: Konturerne har lidt under processen, billedet må ikke fylde så meget her og var i forvejen komprimeret en del, men har man originalen i fuld opløsning bliver det bedre. |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Carser Tak for ordene og rådene - dem vil jeg prøve at følge Skærmen kan som forventet ikke helt følge med vores gode gamle CRT skærme, den har stadig lidt af de typiske LCD problemer, men jeg må sige at som generel kritiker af LCD skærme, er jeg ganske overrasket over kvalitetsniveauet på denne, specielt prisen taget i betragtning. Sidder man i rigtig kigge afstand og har en god dvd-kilde er den imponerende. PS: Min dejlige sony HX910 er tilsluttet via Scart RGB, og det står rigtig rigtig flot #Kief Det er stort set umuligt at svare på da det varier meget fra skærm til skærm og hvilke lysforhold skærmen står under, og hvilke preferencer den enkelte har for hvad der er et godt billede. Men prøv at kigge i denne tråd - der er debat om indstillinger på denne skærm http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13754& PN=1&TPN=100 Jeg opdaterer mine indstillinger i den tråd efterhånden som jeg får testet alting igennem flere gange og når den indstilling jeg syntes er bedst allround. Redigeret af spawn - 03-August-2006 kl. 11:17 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen Spawn, Det lyder godt. Jeg har ikke fulgt så nøje med i TV- og fælleskøbtrådene, så jeg anede intet om prisen på Toshiba-modellen her. Så det tjekkede jeg lige - og hvis jeg har læst rigtigt på modelnummer og pris (jeg læste her): Der er da noget for pengene! |
|
M.v.h. Carser
|
![]() |
|
![]() |
jep - 8.499,- :-) Man får rigtig meget LCD skærm for pengene her - havde egentlig svoret ikke at ville have fladskærm før om et par år da jeg principielt stadig bedst kan lide CRT billedet, men fik et godt tilbud på min CRT fra min fætter, så udgiften til denne LCD blev så lille for mig at jeg tænkte, pyt være med det, så bruger jeg den som entry model og køber noget bedre om et par år. Frygtede det værste da jeg bestilte, men er heldigvis positivt overrasket. Langt bedre end mange andre LCD jeg har set.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Kanon! Jeg foretrækker dog at se 4:3 i 4:3 - det er så en anden snak - og vi skal nok også passe på ikke at lægge alt for meget i still-billederne her, det er hjemme i stuen, at man rigtigt kan se, om de levende billeder gengives tilfredsstillende. |
|
M.v.h. Carser
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |