|
Inputs til projektor setup |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
tha_crow
Bruger Oprettet: 28-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Maj-2015 kl. 14:23 |
Da jeg skal til at have mit første projektor setup, vil jeg meget gerne høre jeres input til de dele jeg har valgt.
Epson EH-TW6600 Fuld HD 3D LCD projektor Vogels EFW 6565 Projektor vægophæng Lindy CROMO HDMI kabler med ethernet Goobay Ultra HD HDMI splitter Elite Screens Saker Series 16:9 motoriseret lærred Det ligger inden for mit budget, som er på ca 17-19k Det skal sættes op i min forholdsvise lyse stue, uden mulighed for total mørklægning. I følge udregningen på projectorcentral, så skulle det være OK med en 110", da der er 4,42 meter fra mur til mur. Der skal en splitter på, da jeg stadig gerne vil have muligheden for at bruge mit eksisterende 50" Panasonic Plasma tv til at se film/spille på. Any comments :-) Redigeret af tha_crow - 21-Maj-2015 kl. 14:37 |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Køb en bedre projektor (f.eks. Sony HW40 eller 55).
Dit ophæng er for slapt. Køb et bedre lærred fra Lisau. |
|
jespermart
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
Funktioner
Tak(0)
|
Drop Vogels vægbeslag, det er stort set ikke til at indstille korrekt gå med et Chief ophæng a la
Hvis du ikke mener der er penge til det og du vil have Vogels beslag, så har jeg et til salg fordi jeg opgav at indstille min Epson TW6600 på det.
|
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
tha_crow
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg valgte kun det ophæng, da jeg helst vil undgå at hænge det op i gips loftet.
Er du ellers tilfreds med din TW6600? Redigeret af tha_crow - 21-Maj-2015 kl. 15:03 |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har et Chief ophæng på min væg
|
|
tha_crow
Funktioner
Tak(0)
|
Kan du huske hvilken model?
|
|
Trumle
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor stiller du den ikke bare på en hylde. Den har lens shift så du er ikke bundet at at kunne placere den 100% præcist. Jeg har en tw3200 den har stået fint på en væghylde fra hfk.
Jeg tror det er denne jeg har, men den findes i forskellige størrelser. https://www.hifiklubben.dk/tilbehor/vm-acoustics-mobler/vm-acoustics-s1/ |
|
tha_crow
Funktioner
Tak(0)
|
Hm, havde jeg ikke tænkt på.
Super idé, tak |
|
Boffer24
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kommer muligvis til at have et 100" elite screen tabtension lærred til overs hvis det kunne have interesse?
|
|
opzouten
Guld medlem Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Funktioner
Tak(0)
|
Drop lærredet til at starte med. Der er en god chance for at din væg er lige så god, som det valgte lærred.
Jeg ville vælge DLP, men det er nok en smagssag. |
|
tha_crow
Funktioner
Tak(0)
|
Det kunne da have interesse, er den med motor? Hvilken model? |
|
tha_crow
Funktioner
Tak(0)
|
Det er desværre ikke muligt pga. at dette er muren der skal skydes op af: Hvorfor DLP? kender ikke så meget til det, hvad er fordelen over 3LCD? |
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |