|
På hjemme-Bio besøg!!! |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
Andromeda
Guld medlem Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-August-2015 kl. 22:05 |
Ja.. Var det noget?
Kunne det ikke være sjovt at lave nogle aftener hvor dem som lyster kan invitere på lyt i hjemmebio'en? Om det er det helt store og dedikerede bio-rum, el. for de af os der kun har stuen til rådighed.. Der dkal være plads til alle. Mange af os er jo i en igangværende proces, hvor tweaks og tanker om forbedringer, ofte tænkes i. Så hvorfor ikke lære af andres tanker og idéer, så der kan komme noget inspiration. Samt er inspirationen ikke "kun" fra tekst fra andre brugere, men en in-action inspiration, som vel kan gøre det endnu nemmere og så kan man bruge det, as-see-fit! Mvh. Andromeda. |
|
armani-thomas
Guld medlem Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er en rigtig god ide. Hvis det er dig som inviterer kan jeg medbringe GIK monster bass traps til akustik eksperimenter, samt måleudstyr. Kunne forestille mig der er en del og hente i din Nuforce.
|
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sjov idé. Man lærer rigtigt meget af, at komme ud og høre andres setups. Men pas på - det kan få upgrade-itis-feberen til at blusse op :)
|
|
Andromeda
Funktioner
Tak(0)
|
Gomorgen..
Jamen hvor bor i rundt i landet? Jeg bor i nordjylland. Kunne være rigtigt sjovt ja og spændende at prøve med akustikken her i stuen. Har jo også et givent problem med mit rum, hvis vi stoler på Nuforcen's målinger med mikrofon. |
|
armani-thomas
Funktioner
Tak(0)
|
Midtjylland.
Du har kørt auto setup på din Nuforce ikke? Jeg tænker det kunne være interessant og indstille dens PEQ manuelt. Noget andet vi kunne prøve var og køre et Dirac korrigeret USB signal i din Stello. |
|
Andromeda
Funktioner
Tak(0)
|
Duracell-kanin korrigeret usb signal????
|
|
armani-thomas
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det kan vi også prøve
Eller et D I R A C korrigeret signal. Har du noget auto oversættelse på? Jeg er helt lost, hvor fik du det kanin fra |
|
Andromeda
Funktioner
Tak(0)
|
Haha ..
Mente nu dirac !!!! autocorrect, yes ... The force is strong in that one... |
|
armani-thomas
Funktioner
Tak(0)
|
Jamen Duracell kaniner bliver en større og større plage i landets hjemmebiografer. Heldigvis kan vi sende et signal i modfase og i takt med kaninens trommeslag og derved slippe for dens generende opførsel
Øh ja, jamen Dirac er en rumkorrektion som kan køre fra PC, som jeg har haft meget gode erfaringer med. http://www.dirac.se/en/online-store.aspx |
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vil man udenom computeren, kan man få en boks med 8-in og 8-out. På den måde kan man købe to, og være klar til Atmos også: http://www.chromapure.co.uk/details.asp?id=363&type=products
(MiniDSP's hjemmeside er pt. under upgradering, så derfor det alternative link)
|
|
Andromeda
Funktioner
Tak(0)
|
Hold nu op .. Hahahaha .. De satans Duracell kaniner!
Forstår ikke hvordan man kan koble DIRAC op via Stello?? Mener du i stereobrug, eller godt nok Surround? Stello fungere kun som effekt i Surround og Nuforce kører som korrektion på denne også. |
|
armani-thomas
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tænkte på til stereo hvor du bruger din Stello som forforstærker. Der kan vi køre Dirac USB fra min bærbar til din Stello.
Men ja man kan selvfølgelig også koble den til din Nuforce med HDMI og bruge det til surround. |
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |