|
S: apple TV2 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-September-2015 kl. 22:37 |
Sælger et stk ATV2 (+remote og strømkabel). Har ikke kvittering på den, da jeg byttede min ATV3 for den, men den er også ældre end 2 år alligevel. Kan jailbrakes da det er version 2. dvs der er f.eks. mulighed for at installere Plex på den etc. Virker perfekt, sælges grundet køb af mac mini som bruges i stedet for. Pris idé 500 kr. ellers byd så tager vi den der fra! Redigeret af Voodoodolphins - 09-September-2015 kl. 21:40 |
|
![]() |
|
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
op
|
|
![]() |
|
op. I skal selvfølgelig bare byde hvis prisen er helt forkert. så tager vi den derfra.
|
|
![]() |
|
op
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Jeg tror ikke, at der er nogen som vil købe før, at man ser hvad det kommende Apple tv, som kommer på Onsdag kan. Måske efter der.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Det kunne godt lidt virke sådan ja, men jeg forbliver nu optimistisk ved med at forsøge at sælge den. Folk kan jo bare byde hvis prisen er helt i vejret.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Har du prøvet på den blå avis? Der har de givet meget høje priser på et tidspunkt.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Nej ikke i nu, jeg foretrækker altid at sælge her igennem uanset om prisen ofte er lavere her. Har aldrig haft en dårlig handel her, men masser på dba. Tiden hvor den gik for 1000-1200 kr er hvis en saga blot, men kan jo forsøge.
|
|
![]() |
|
Jeg foretrækker også her. Men lige med sådan en, så gik de jo noget hurtigere på den blå. Men kan være, at det er nemmere på Torsdag. Alt efter hvad den nye kan.
Nu har du da fået din post lidt op.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Nu er den på DBA også. Tak for at sparke mig i gang med det Flemmeing.
|
|
![]() |
|
Ha ha, jeg er god til at sparke.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Nå nu er den nye apple tv jo blevet præsenteret og den er der vel ingen der gide at have, når man nu kan købe min gamle apple tv2 her!! Har dog sat prisen ned
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |