recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til valg mellem to TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til valg mellem to TV

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bergur Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Februar-2008
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bergur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til valg mellem to TV
    Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 14:50
Hej med jer :)

Jeg skal have nyt fjernsyn og har indkredset jagten til disse to.

http://www.proshop.dk/Fladskaerms-TV/Samsung-65-LED-TV-UE65JU6075U-4K-2495556.html?utm_source=edbpriser&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

https://www.dustinhome.dk/product/5010851703/?utm_campaign=edbpriser&utm_source=edbpriser.dk&utm_medium=pricecompare&utm_content=5637146652&ShowPriceIncVat=true

Jeg er dog komplet blank i forhold til hvilket jeg skal vælgeConfused

Jeg (tror) at jeg er ret ligeglad med dom det er et smart-tv, da jeg streamer på min imac med TV'et som ekstern skærm gennem HDMI

Alle råd vil blive blive værdsat højt!
Til top
Bergur Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bergur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 14:53
Sorry kunne ikke lige finde ud af at linke ordentligt
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 18:48
Til top
Bergur Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bergur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 19:54
Tusind tak :-)
Nogen bud på hvilket jeg skal vælge?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 20:16
Jeg ville ikke købe et Samsung.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bergur Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bergur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 20:30
Ok tak:) Det var ellers det jeg hældte mest til ha haSmile
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 22:38
I morgen køber jeg igen et Samsung Tv. Jeg har kun gode erfaringer.

Jeg ville nok vælge, hvis jeg var dig, at søge op i Samsung serier. Fx 8 eller 9000 serie og ned til fx 55 på af grund bedre billedkvalitet mv.
Køb et sted, hvor du kan få apparatet på prøve i et stykke tid, så du er sikker på valget.

Redigeret af bentpetersson - 06-Oktober-2015 kl. 22:39
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 22:43
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Jeg ville nok vælge, hvis jeg var dig, at søge op i Samsung serier. Fx 8 eller 9000 serie og ned til fx 55 på af grund bedre billedkvalitet mv.

Det får man næppe til de 12.000 som de andre er listet til....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2015 kl. 00:24
Jeg ville heller ikke vælge Samsung. For mange fejl, for dårlig (fejlfyldt) software, ringe kundesupport, nægter at rep'e skærme som er ramt af tordenfluer i panelerne, dårlig sikkerhed i den indbyggede dataoverførsel, muligvis højere strømforbrug end opgivet o.s.v.

M.v.h.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2015 kl. 07:41
Det lyder desværre som en skræmmekampagne. Jeg har ikke oplevet problemer af nogen art. Tværtimod.
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2015 kl. 11:08
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Det lyder desværre som en skræmmekampagne. Jeg har ikke oplevet problemer af nogen art. Tværtimod.

A question of time Wink
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2015 kl. 15:44
Jeg har selv kun dårlige erfaringer med Samsung TV'er.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu