|
shield powerbrick "whiner" |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-November-2015 kl. 17:00 |
Jeg er godt træt af min nye shield, har taget fat i Komplett og venter på svar, men lige nu ligger den afmonteret i en skuffe, og er det bare "normalen" så må den sælges til en der ikke har så sensitiv hørsel for mig.
Min shield psu "synger" min kone kan høre det i en rolig stue, og NEJ den skriger ikke. den larmer MEST i standby, og mindst når boksen er under drift, eller psu´en ikke er tilsluttet boksen men kun væggen. Har i også syngende PSU´er? jeg søgte på det og der er RIGTiGT mange på Nvidia´s forummer der klager over dette, så det virker som om det er normen. har 6 powerbricks liggende bag tv´et og det er den ENESTE der siger noget, well den og så min Xbox one powerbrick, men den er sat til IKKE at gå i standby men slukke helt, og så er den 100% lydløs.. det skuffer mig lidt... det virker som en særdeles billig powerbrick, og den skal jo næsten ikke levere noget strøm... må se alternativt om der er en der vil købe den, og gider RMA den hos Nvidia eller bare leve med det.
Redigeret af Rasmusdc - 12-November-2015 kl. 17:01 |
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det en shield tv boks?
|
|
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Ja nvidia shield 16gb android tv boks
Sådan en 1500kr sag.... Købte den til 4k content.. Og det er en fin maskine, håber komplett bare bytter psu |
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
ja ok.. for er ikke et generelt problem, min siger intet.
|
|
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
Ja, min synger også i standby. Jeg har delvist løst problemet ved at flytte den over i den strømskinne, der slukker med TV'et - men det er selvfølgelig en kedelig ting at måtte foretage.
Der er flere med samme problem på Nvidia's eget forum. Lad os høre, når du har fået svar fra Komplett.
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
Min siger heller ikke noget.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Flick ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
Følger også lige med herinde, da min også whiner..
Indtil videre er det 3 ud af 5 herinde, så ligner et ret normalt problem :P Det undrer mig også at den bruger 5.3 watt og er varm i sleep
Redigeret af Flick - 13-November-2015 kl. 16:52 |
|
![]() |
|
Juhler ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2014 Sted: Kolding Status: Offline Point: 89 |
Jeg har lige fået min, og den larmer også.
![]() |
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
Det vidste Flatpanels test desværre tidligere, at det er "by-design". Den bruger ca. 4 watt i standby.
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Min siger heller ikke en hat. Den er komplet lydløs. Det samme gælder selve maskinen, selvom jeg presser den med spil.
|
|
![]() |
|
Juhler ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2014 Sted: Kolding Status: Offline Point: 89 |
Jeg har skrevet med Nvidia i dag, og de sender en ny :-)
|
|
![]() |
|
efter de store problemer med billedkvalitet, så returnerede jeg min til Komplett på returretten, men med noten om problemet til dem.
Jeg har hørt folk få 2-3 fra Nvidia, før de ramte en der ikke var så slem. By - design at den bruger 4watt i standby, burde ikke få den til at whine.... det er reelt fordi det er et billigt kina produkt. Det er synd, den har ellers mange andre positiver den boks. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |