|
UE55JU7005 eller UE55JS8005? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
lyngsie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2016 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2016 kl. 18:22 |
Hej
Nu er januar tilbuddene så småt startet, og jeg afventer en god pris på Samsung's UE55JU7005 eller UE55JS8005. Jeg har allerede set UE55JU7005 til 7999 kr. og UE55JS8005 til 9999 kr., men er det værd at smide de 2000kr. ekstra efter et UE55JS8005? Desuden er UE55JS8005 sidebelyst (Edge lit LED), som jeg kan læse mig til er kan give flere problemer med billedet end ved baggrundsbelyst LED (Back lit LED) som UE55JU7005'eren er. Endelig vil jeg meget gerne høre jer, om mine 2 valg er OK når budgettet ligger på 7-10.000 kr. (10.000 er absolut max. beløb). Jeg skal kun bruge det til film og TV. VH lyngsie
|
|
![]() |
|
Zuppe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Js8005 er på tilbud til 9000 i elgiganten fra på mandag.
|
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Der er stadigvæk risiko for lysproblemer ved bagbelyste skærme. Og der er flere der nævner, at billedkvaliteten er bedre på js8005. Farverne skulle være noget bedre samt 10 bit panel.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
Donkey87 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2015 Status: Offline Point: 59 |
Hvem nævner det? Nogle der har haft begge?
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Undskyld for off-topic, men har lige et spørgsmål som I måske kan hjælpe med. Nu så jeg I snakker om
Samsung tv, så vil lige høre om I kender til modellen: UE55JU6075? Det kan købes til 5.999 kr. og jeg er godt klar over det nok ikke er nogen topmodel, men er det de penge værd, hvis ens budget siger max 6.000 kr.? Eller bør man kigge på et andet tv? |
|
|
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Jeg kan ikke huske, hvor jeg læste det. Det var enten her inde eller på flatpanels. Han havde begge skærme, men han valgte at beholde ja8005
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
lyngsie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2016 Status: Offline Point: 4 |
Tak for jeres svar. Hvis nogle af jer har konkrete erfaringer med en af de 2 modeller, vil det være rart at høre fra jer. Det er blevet en videnskab at købe TV, så man kan ikke læse sig til alt, ej heller ved selvsyn hos en forhandler, hvor det ofte er sat op under optimale omstændigheder.
-claus-, tak for dit input og - Zuppe - tak for info om Elgigantens tilbud.
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Nogle der keder til UE55JU6075? Er det et håbløst tv til pengene eller er det okay, hvis ens krav ikke er så store?
Tak. |
|
|
|
![]() |
|
ladiesman217: Opret dog din egen tråd i stedet for at snige dig ind i min. På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
Overvejer også at købe at købe UE55JS8005 i næste uge til 8100 kr. Og da jeg har 4 års garanti igennem min indboforsikring så tror jeg ikke jeg kommer i problemer ang. Samsung billige komponenter ( hvis vi skal gør det på deres top modeller )
For hvad skal man købe hvis ikke det skal være Samsung ?? OLED er ønsket for mig men vil ikke give mere en maks 10000 for et tv pt. Sony er også overvejet men deres android tv er helt håbløse.. Panasonic er sjældent på tilbud og har aldrig helt set lyset hos dem selv om vi har et gammel plasma i huset fra dem. Så hvis det ikke skal være JS8005 så ved jeg det ikke pt.
|
|
![]() |
|
Jeg er også i tvivl. Panasonic har altid været godt, men som du siger er de sjældent på tilbud.
|
|
|
|
![]() |
|
wanting: Hvor har du fundet JS8005 til 8100 kr.? :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |