|
K: iphone |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Februar-2016 kl. 10:22 |
Gerne en 5s, men vigtigst af alt i en god stand og til en god pris. Gerne i københavn
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
julefanden ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-September-2015 Sted: Kalundborg City Status: Offline Point: 22 |
https://www.telenor.dk/shop/mobiler/apple-iphone-5s-16gb/#Sølv,16,320300(AllProducts),24,false
Den er billigere + du slippe for TDC :) |
|
![]() |
|
diskodaddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2014 Status: Offline Point: 157 |
Kan du bruge en 6plus? Jeg skal muligvis af med min.. 16gb gold/hvid eller hvad hulen farven nu hedder :)
|
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Telenors tilbud ser nu ikke ud til at være bedre som jeg kan se det.
Diskodaddy: Det er til fruen og jeg tror hun syntes den er for stor, men hvad skal den koste |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Reelt set sparer du heller ikke noget på tlf, men får et fedt abonnement med fri tale + en hel masse andet oven i hatten. Og rentefri afbetaling
Redigeret af Kampus - 03-Februar-2016 kl. 11:29 |
|
![]() |
|
diskodaddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2014 Status: Offline Point: 157 |
Jeg havde tænkt mig at den skulle koste 2500,- men skal lige have fundet noget andet inden den ryger :)
|
|
![]() |
|
Jeg smuttede i TDC butikken og købte en så søger ikke længere. I butikken kan de give lidt flere alternativer end dem de skriver på nettet mht abb og priser på telefonen, så det er en god ide at gå i butikken og købe hvis man skal ha en iphone 5s hos TDC
|
|
![]() |
|
Det er da rart. Kunne du få samme rabat på tlf med et billigere abonnement?
|
|
![]() |
|
Et billigere abb og lidt mindre rabat
|
|
![]() |
|
Det lyder rimeligt. Bare du synes prisen på tlf er ok billig.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |