|
Ødelagt TV ? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Februar-2016 kl. 13:26 |
Så fik jeg sgu en ret uheldig dag.
Min søn på 2 1/2 år har haft fat i en af mine skruetrækker. Han vælger selvfølgelig at ridse mit 6 måneders gamle LG 55" 4K tv....endda ret meget. Ridserne kan man ikke se når der er lyse scener......men ved mørke scener samt tv slukket er de naturligvis ret synlige. Der er for det meste dybe ridser. Fik kontaktet mit indbo idag. De ville godt dække det mod 1000,- i selvrisiko. Værkstedet skal selvfølgelig vurdere om det kan repareres eller om de vælger at totalskade det. TV'et er købt i August sidste år for 4999,- (Tilbud).....normalprisen var 11000,- Forsikringsselskabet fortæller mig at HVIS det bliver totalskadet så får jeg et nyt tv med samme specifikationer.....min købspris har intet at sige......men som jeg kigger idag så kan man ikke få et tv idag med samme specifikationer til 4999,- Hvad er jeres erfaringer med sådan noget.....bliver skærmen repareret eller skrotter man sådan noget nu om dage ? På forhånd tak |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da købsprisen intet har at sige, er udgangspunktet vel 11.000 kr. og nedefter, til et tv med samme specs findes.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
Er sådan noget samlet i et hug......altså skærmen som han har ridset samt panelet bag ved ?
Måske kan værkstedet nøjes med at udskifte den yderste skærm......men har også hørt at skærm & panel leveres samlet i tilfælde af reparation af Producenten.....
|
|
![]() |
|
Jeg fik talt med værkstedet idag.
Han sagde at....Da det er meget dybe ridser på skærmen samt på rammen(den som holder skærmen) .....skal de først undersøge tv'et for om det overhovedet kan svarer sig. Så måske vælger de bare at skrotte det. TV'et bliver afhentet imorgen. |
|
![]() |
|
Jeg fik talt med en tidligere tekniker idag. Han mener at frontskærmen samt panelet er i et. Man kan ikke købe kun fronten som reservedel. Så hvis den skal udskiftes så skal det hele udskiftes.
Jeg kan se at netop min model 55UF695V koster i dag fra 7499 - 7999,- Som tidligere skrevet så er der også kommet dybe ridser i den nederste metal som holder fronten samt på metalstykket med LG logoet. http://www.lg.com/dk/images/tv/55uf695v/gallery/copy-medium03.jpg Hvad mener i kloge folk herinde ?......Totalskadet eller laves ?
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Det er vel noget værkstedet må afgøre.
Jeg tænker at arbejdslønnen er for dyr. Er det fordi du hellere vil have et nyt? |
|
![]() |
|
Nej da.
Der var alligevel en lille fejl på panelet. Så hvis de vælger at udskifte panelet så er jeg tilfreds. Ellers må jeg på jagt igen. |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Uanset hvad de gør, ender du med en ny skærm.
![]() |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Hvad med en ny søn nu du er igang
![]() ![]() |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Hvor er det tarveligt. Nu har min indbo skrottet mit tv og jeg får mine penge tilbage. Mit ønske er et panasonic cxc725. Det var på tilbud til 8000 her i weekenden og nu koster det 12000 igen.
Hvis de bare havde sagt det lidt før så havde jeg sgu købt det på forhånd. Virkelig nederen. |
|
![]() |
|
Skulle de ikke sørge for at du fik et tilsvarende tv?
|
|
![]() |
|
De tilbød mig pengene eller et nyt tilsvarende. Jeg bad om pengene. Gider ikke at have et LG igen. Så helllere Panasonic eller Samsung.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |