recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: 2 stk. CA modul YouSee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: 2 stk. CA modul YouSee

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
O'Riley Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Januar-2009
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér O'Riley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: 2 stk. CA modul YouSee
    Sendt: 24-Februar-2016 kl. 17:29
Jeg ønsker at købe 2 CA moduler til Yousee, gerne omkring Århus området, men kan også betale for fragt, hvis det er :)

På forhånd tak
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10425
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2016 kl. 17:46
Oprindeligt skrevet af O'Riley O'Riley skrev:

Jeg ønsker at købe 2 CA moduler til Yousee, gerne omkring Århus området, men kan også betale for fragt, hvis det er :)

På forhånd tak

Husk de skal være uden + hvis du vil undgå problemer.

Flemming
Til top
CoJaC Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Marts-2010
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CoJaC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2016 kl. 17:52
Jeg har et i Hørning. Hvad vil du give?
Til top
O'Riley Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér O'Riley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2016 kl. 20:55
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

På forhånd tak

Husk de skal være uden + hvis du vil undgå problemer.

Flemming

Jeg er vidst lidt grøn på det område, hvad betyder det? :)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2016 kl. 21:23

Det betyder, at der ikke kan optages/kan være problemer når et sådan anvendes, det gælder både en Recorder og TV.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2016 kl. 23:38
Som nævnt i andre sammenhænge/tråde, så har jeg 2 stk. YouSee moduler - et + og et alm. CA modul - i mit Panasonic TV og har absolut ingen problemer med at optage eller andre problemer.

Så det er altså ikke alle + moduler, der har problemer. Selvom nogle enkelte nævner det gang på gang !
Fordi man gentager samme postulat igen og igen, er det jo ikke ensbetydende med, at det er et faktum !
Der er jo heller ikke noget logik i, at YouSee sælger fejlbehæftede moduler til deres egne kunder - eller hür ??

Redigeret af Roland - 24-Februar-2016 kl. 23:44
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2016 kl. 23:48

Der er lige netop problemer med + moduler, så snart de er udskiftet til et der ikke er, så er der ingen problemer.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4944
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2016 kl. 00:18
Min mor købte 2 stk. CI kort direkte af YouSee som er af typen Strong CI+.

Hun kan ikke optage kodede kanaler på sit Prosonic tv pga. DRM rettigheder, men på sit 4 år gamle Sony tv er der ingen problemer.

Efter at have læst herinde at PapsiHansi har købt et "Neotion Yousee DVB-C Viacess CI 3.X Kortlæser 8039" på bergs.dk.

Så valgte jeg også at købe sådan et kort og nu kan hendes tv optage alle de kodede kanaler uden problemer, det er også blevet hurtigere i kanalskift.

Så YouSee sælger CI kort med YouSee logo til tv med YouSee logo, men de virker ikke korrekt sammen og forbrugeren er den store taber.

Det er noget forbandet svineri - når man vælger at sætte et logo på for at hjælpe forbrugeren, så skal man da teste det ordentligt igennem. Angry

Hvordan kan det passe at man kan købe et andet CI kort uden YouSee logo, som virker bedre end dem YouSee har godkendt.

Nuke KØB IKKE JERES CI KORT IGENNEM YOUSEE - I RISIKERE AT DE IKKE VIRKER I JERES YOUSEE GODKENDTE TV Nuke
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10425
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2016 kl. 09:59
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Der er jo heller ikke noget logik i, at YouSee sælger fejlbehæftede moduler til deres egne kunder - eller hür ??

Der er noget du har fuldstændig misforstået. Der er ikke fejl i CI+ modulerne. Hele meningen med CI+ er at brugerne enten ikke skal kunne optage, alternativt ikke kunne gemme optagelser mere end et par timer og ej heller kunne spole/springe forbi reklameblokke i optagelser. CI+ er noget reklame- og filmindustrien står bag, og du kan læse meget, meget mere om de uheldige virkninger på diverse tyske fora samt fagmagasiner.

Flemming

Redigeret af fltk - 25-Februar-2016 kl. 10:00
Til top
O'Riley Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér O'Riley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2016 kl. 10:05
Nu skal jeg på ingen måder optage, aldrig et behov jeg har haft. Er der ellers nogen forskel på de forskellige kort så? Er der nogen hatighefsforskel på kanalskift mellem de forskellige kort?
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5268
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2016 kl. 10:29

Er der nogen hatighefsforskel på kanalskift mellem de forskellige kort?
Ved ikke om der er forskel på de to versioner. 
Men har læst at kanalskift bliver hurtigere ved at slette de betalings kanaler man ikke har abonnement på. Wink

Mvh. JørgenT
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Point: 2562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2016 kl. 22:01
Har dette til salg hvis det har interesse
http://www.dba.dk/yousee-ca-modul-strong/id-1022405524/
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu