|
godt tilbud på chrome cast |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Maj-2016 kl. 22:03 |
|
hvor finder man et godt tilbud på en chrome cast hvor der følger et streamings abbonemt med i prisen
formoder google dimsen er bedte køb ifh til apple tv som er lidt dyrere
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5357 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Prøv at Google "chromecast 2 pris tilbud" Og jeg mener de gratis måneder følger enhedens serienummer, ikke hvem der sælger den. Og de gratis tilbud er kun for nye kunder, så du skal oprette ny bruger hvis du har haft tjenesten før. ![]() Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Ja, tilbuddet om medfølgende streaming får du ikke hos forhandleren. Dem skal du blot indløse på det link JørgenT delte. Du kan dog først gøre det, når din Chromecast er tilsluttet og sat op.
Man får faktisk utroligt meget for tiden. 3 måneder Google Play Music All Access: 297kr 2 måneder Viaplay: 178kr 2 måneder HBO Nordic: 158kr I alt: 633kr
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
det lyder jo ikke værst, dvs når jeg køber sådan en og den er sat på internettet så vil man kunne opnå alle 3 ovennævnte prøve tilbud ?
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4075 |
|
|
||
![]() |
||
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
|
Jeg har da kunne aktiverer alle tilbud på mine Chromecasts.
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5357 |
|
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
|
Det kommer an på hvad du vil bruge den til. CC er bedre til at streame HBO/Netflix ATV giver bedre kvalitet, når man lejer film. Og så kan den bruges sammen med Yousee musik, som CC ikke kan.
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Jo, det skulle nu være muligt med alle tilbud. Det er godt nok noget tid siden jeg aktiverede deres tilbud sidst, men der kunne jeg da få dem alle.
|
||
![]() |
||
|
EDIT: Har lige prøvet. Det virker fra Ipad4 til Chrome Cast (v.1) ![]() Mvh. JørgenT
Redigeret af JørgenT - 24-Maj-2016 kl. 10:21 |
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4075 |
|
Okay. det var det der stod på min chromecast da jeg fik den
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
|
Det vidste jeg så ikke lige. Men det har de været længe om. Men det ændre ikke på problemet: Med ATV kan du sender lyden fra dit apple prodult direkte via IOS. Med CC skal appen understøtte CC og det er der mange der ikke gør.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |