|
Wallmount til LG 55B6V |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
t0PD0g
Junior bruger Oprettet: 09-April-2008 Status: Offline Point: 40 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-August-2016 kl. 11:04 |
Hej med jer
Jeg har et LG 55B6V på vej fra Power og det skal op på vægen :) Jeg kan se at det er VESA 300x200 så der er umiddelbart masser af beslag der på papiret passer. Dog ser det ud til at monteringshullerne sidder meget lavt og jeg vil jo helst ikke have at beslaget sikker ud neden under tv'et. Er der nogle som har erfaring med at vægmontere et B6? Eller måske bare kender til et vægbeslag hvor det er muligt at montere tv'et så de nederste huller på tv'et sidder i de nederste huller på beslaget? Jeg er ikke på udkig efter noget der kan dreje eller tilte - for mig er det vigtigste at det sidder så tæt på vægen som muligt. Venlige hilsner, Olav
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her er målene. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Brixen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har brugt det samme beslag, som mit 50" Panasonic Plasma hang på.
Der er 13 cm fra fronten af skærmen til væggen. Jeg vil ikke have det tættere på. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
t0PD0g
Junior bruger Oprettet: 09-April-2008 Status: Offline Point: 40 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej KB
Tusinde tak! Lækkert med de udførelige mål - så har jeg nået at gå efter! Bare af nysgerrighed - hvorfor vil du ikke have det tættere på vægen? Vh Olav
|
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
De viste beslag er også et glimrende beslag hvis man ønsker en god luftgennemgang/tilstrømning og dermed sikre en god ventilation.
At beslaget så også gør, at man kan vippe TV´et en kende og dermed få en nemmere adgang til til stik i bunden, er for mig også en fordel. Jeg har haft det pågældende beslag siden 2006, og der har hængt alt fra 42 tommer og op til 65 tommer på det beslag.
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Brixen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil godt have afstand pga. luft, og når fjernsynet bliver vippet, kan jeg komme til ledningerne.
Der står også et møbel nedenunder med centerhøjttaler på. Det er et beslag mange på Recordere købte i Harald Nyborg i sin tid. Jeg ved ikke om det kan fås mere. Solidt og billigt, og masser af skruer med - tror det kostede ca. 300 kr.
Redigeret af Brixen - 04-August-2016 kl. 13:29 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Kimbo
Bruger Oprettet: 24-April-2005 Status: Offline Point: 118 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har benyttet dette på mit 65B6V:
Beslaget har to "flapper" i bunden som kan rykkes ud og derved tilte skærmen lidt bagover, så adgang til stik bliver lettere.
|
|
JesA
Guld medlem Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
Funktioner
Tak(0)
|
- med en dybde på kun 1,5cm på dette ophæng, giver det ikke "konflikter" med det bagudvendte antennestik på B6V'en ?
|
|
JesA
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan tilføje at H.N. i dag har et tilsvarende ophæng, dog med blot 5,3 cm til væggen, men hvor at man stadig kan tilte det 12 grader forover el. bagover. Prisen er Kr. 169 ( Selvom at ventilation er godt med el. apparater, virker 13 cm afstand til væg temmelig voldsomt for et TV-ophæng...)
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jesa, beslaget på billedet fylder 7,5 cm
|
|
JesA
Funktioner
Tak(0)
|
kampus; jeg ser at jeg misforstod f.s.v. de 13 cm. som Brixen skrev om - ser nu at han måler fra skærmens forside :)
( du har måske samme ophæng, siden at du kender det "rigtige" mål ? )
Redigeret af JesA - 04-August-2016 kl. 16:56 |
|
Kimbo
Bruger Oprettet: 24-April-2005 Status: Offline Point: 118 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo, det kræver vinklet LAN stik og vinklet antennestik. Resten er der fint plads til 😃 |
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |