|
S: Oppo bdp-93EU (kodefri) |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
PeterBakke
Bruger Oprettet: 11-April-2012 Sted: København NV Status: Offline Point: 183 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Februar-2017 kl. 18:39 |
Hej
Sælger min Oppo bdp-93EU da jeg går over til 100% streaming. Afspilleren er kodefri på både Bluray og DVD. Fejler absolut intet og er fra røgfrit hjem. Jeg er eneste ejer af maskinen. Der kan medfølge en DVE HD-Basics kalibrerings bluray hvis køberen sætter pris på en sådan skive (med andre ord, den medfølger ikke hvis den blot havner i en skuffe og aldrig bliver brugt) Der medfølger selvfølgelig strømkabel og Wifi-dongle, men emballagen har jeg ikke længere. Kvittering fra AV-connection haves (maskinen er fra april-2012). Jeg tænker HBO: 1500 Jeg vil helst ikke sende maskinen da jeg ikke har emballagen. Men jeg kan sagtens bringe den ud på Sjælland - og ellers befinder den sig i Vallensbæk. Redigeret af PeterBakke - 16-Februar-2017 kl. 18:13 |
|
Bruger udmeldt 33
Guld medlem Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Funktioner
Tak(0)
|
Billeder tak
|
|
PeterBakke
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Bruger udmeldt 33
Funktioner
Tak(0)
|
Ja tak. Tror så ikke det er noget for mig, i hvert fald ikke til prisen. Men de koster vel så meget.
|
|
PeterBakke
Funktioner
Tak(0)
|
Der er et par stykker på DBA til 25-2600'ish. Så jeg synes ikke prisen er helt skæv/urimelig.
Det skal også nævnes jeg gerne smider den omtalte kalibrerings-bluray skive med i handlen, som ellers koster 300DKK i butikkerne. Skiven har jo dog kun værdi for køber hvis han/hun sætter pris på at eje sådan en skive Men hvor meget havde du forestillet dig?
|
|
Bruger udmeldt 33
Funktioner
Tak(0)
|
800kr lidt under en ny Sony afspiller
Den er trods alt snart 6 år gammel. Men måske værdsætter jeg bare ikke oppo nok Har svært ved at tro den er bedre end en Sony til 1000kr f.eks Det er bare kørt op herinde med tests osv. Kort sagt den har fået et godt rygte men mere fra folk der aldrig har ejet den. Folk der har den sælger dem bare altid så ja vil gerne prøve men for en fair oris og ikke det opskruede. Dem på dba bliver joh eller aldrig solgt for de penge |
|
Bruger udmeldt 33
Funktioner
Tak(0)
|
Og kampus du skal slet slet ikke komme og blande dig med alt dit ævl nu. Du skriver kun lort og har intet konstruktivt at komme med 😂Udover det er du charmerende 😘Af en pige at være
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6196 |
Funktioner
Tak(0)
|
Japer, som altid charmerende Nej, faktisk er du ikke en skid charmerende Nærig er ordet jeg ledte efter Redigeret af jake51 - 14-Februar-2017 kl. 15:30 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
PeterBakke
Funktioner
Tak(0)
|
Nej tak. Køb du dig en Sony afspiller i stedet.
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Japer - Du kan jo så starte med at købe 3 af dine Sony'er der. En til hver blu-ray region. Derudover, så er Oppo bare et helt andet produkt. Det er så bare ikke for dig. Walk along.
|
|
Ole_M
Super bruger Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
Japer. Hvad får du ud af at træde folk over tærerne i deres KSB indlæg? Håber ikke du sidder og nyder hver gang du gør det, for så besidder du godt nok nogle meget dårlige sider.
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |