|
AFLYST Måske salg af JVC X5000 |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6430 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Juni-2017 kl. 17:18 |
Jeg ved sgu ikke rigtigt... Den er klart bedre end min JVC X35 i form af højere lysstyrke og understøttelse af 4K Men... i dag har jeg returneret 4K BD-afspiller og HDMI-kabel i god kvalitet, fordi det ikke var godt nok Da jeg har et 21:9 lærred, skal jeg have en 4K BD-afspiller med subtitle shift Det vil sige Oppo 203 til 7000 Fiberoptisk HDMI-kabel til 2000-2500 Kalibrering (ikke ISF) til 2000-2500 Det løber sgu alligevel op Jeg har haft og har stadig problemer med at få X5000 til at makke ret - jeg synes nok ikke længere, at det er så sjovt at eksperimentere og løse problemer Mens jeg bare skal tænde min ISF-kalibrerede X35, så kører det X5000 er købt som demo-model med 150 timer på pæren Men slå til hurtigt, for i morgen har jeg nok skiftet mening!!!
Redigeret af jake51 - 08-Juni-2017 kl. 23:13 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad skal den koste? Og du er sikker på at problemer du har med den ikke relatere sig til at den er defekt?
|
|
![]() |
|
007 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2016 Sted: Midtjylland Status: Offline Point: 105 |
Panasonic ub900 og den gamle dmp 500 kan også flytte tekst
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6430 |
JakobSkaarup: Mit problem er, at jeg ikke kan få e-shift slået fra Det er noget underligt noget med at den tror, den modtager et 4K-signal Jeg ved ikke om det er derfor, at film lejet i iTunes Store har meget judder Jeg tror bestemt ikke, at projektoren er defekt Men hvis den er, er der næsten to års dansk garanti
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Hvad skal den koste? Og hvor er den købt? Du kan evt sende pm :-)0
|
|
![]() |
|
Puroresufan ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 287 |
Og hvad skal du så have for den?
|
|
![]() |
|
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
Pris?
|
|
![]() |
|
Har givet 25K for den, vil have 22K Kan ses i Randers eller sendes i original emballage
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
007: Kan ikke se i manualen, at Panasonic UB900 har subtitle shift?
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Puroresufan ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 287 |
Ellers tak, tror det er i overkanten
|
|
![]() |
|
007 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2016 Sted: Midtjylland Status: Offline Point: 105 |
Jeg købte den fordi den kunne har marsking på mit lærred
|
|
![]() |
|
Af flere årsager er sidste chance klokken 22 i dag
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |