|
Hvad skal du have Black Friday? |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-November-2017 kl. 09:50 |
Selv ønsker jeg mig en Pioneer SC-LX801 (muligvis bliver det til køb i Tyskland) |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil, hvis de ryger på tilbud, erstatte min Pana DMP-UB900 med en Oppo 203 eller Cambridge CXUHD.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
Jeg har selv UB900
Bruger du den til 4K BD? Så ville jeg beholde den, da den har en slider til justering af for lys/mørk HDR Det har Oppo ikke (kan ikke se det i manualen)
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
Jeg bruger UB900 til 4K BD, men hvis noget er for mørkt/lyst, er det vel tiltænkt ( går ikke ud fra, at det er metadata fejl )..
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Den funktion alene er ellers grund nok til at beholde den
![]() Prøv at se Deadpool med HDR på først 0 og så 6
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Jeg går efter en elektrisk tandbørste.
Det bliver helt skørt. Min puls er allerede oppe og køre og kan næsten ikke vente.
|
|
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Skal have lidt film og serier, da jeg er kommet lidt bagud.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
Jeg skal se på en ny receiver , Yamaha rx-v483 , og et Apple tv 4K , men den kommer jo nok ikke på bud. Og måske lidt film...
MVH |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 455 |
Til selve BF, ingenting.
Men jeg har købt et par Mission Stancette-standere til mine Wharfedale Diamond 220, en lænestol med tilhørende skammel og en strikket plaid til at holde ben og fødder varme, når jeg skal se film. Ak ja, man er jo blevet gammel... |
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
|
bbond ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 410 |
Vifa Copenhagen
![]() Listepris: 3.995,- Forventer at finde den til (under) halv pris! - ser gerne Tapeconnection kommer ind i kampen ![]() Forventer, i øvrigt og generelt, at der leves op til konceptet... reelle rabatter (der batter) og ikke bare "hat og briller" indkøbt til begivenheden ![]() Bond ![]() |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
Jeg skal nok bare have mig et godt grin, når jeg hører folk fortælle at de har sparet x antal 1000 kr. på deres nye tv, uden at de aner det var billigere for et par måneder siden.
Redigeret af kaizer - 20-November-2017 kl. 19:47 |
|
![]() |
|
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 455 |
Bilka har Mathilde kakaoskummetmælk til 5 kr./liter, så jeg snupper nok et par stykker sammen med de to gratis berlinere med hindbærmarmelade, som jeg har en kupon på.
Jo jo, jeg forstår sgu at flotte mig... |
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |