|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
the_rieper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 545 |
![]() Sendt: 19-September-2006 kl. 19:29 |
nogen der ved hvornår harmony 1000 kommer til danmark!? den ser jo sindsygt lækker ud! http://www.dingz.no/php/art.php?id=318096
|
|
![]() |
|
Frester ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Hej Jeg har lige bestilt og skulle få fra første sending i morgen. Freister |
|
![]() |
|
danishHIFI ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2005 Sted: Struer Status: Offline Point: 155 |
![]() |
Har du fået den ??? er den god??? |
|
![]() |
|
the_rieper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 545 |
![]() |
ja jeg vil også gerne høre mere!
|
|
![]() |
|
Frester ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Jeg havde også glædet mig til at hente den, men Logitech har udskudt leveringen med en måned. DAMN. Jeg poster igen så snart jeg har modtaget den.
|
|
![]() |
|
ZkiiFreak ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
Jeg kan så fortælle dig, at det er typisk Logitech. Jeg arbejdede en gang i en stor svensk computerkæde, som har flere butikker i DK (gæt hvilken ![]() ![]() /ZkiiFreak |
|
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
Hvor har du bestilt den? Og hvad er prisen? /Nils |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er ansat hos en it forhandler og vi har fået et specialtilbud på den gennem logitech. |
|
![]() |
|
SMS ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2005 Sted: Ølstykke - DK Status: Offline Point: 123 |
![]() |
Har du ikke fået den endnu ? |
|
/ Venlig hilsen Søren.
|
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
Nu er den der Email modtaget idag
Emne: Logitech® Harmony® 1000 Advanced Universal Remote er nu i handlen
Hej vipmlo: |
|
![]() |
|
disco ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2007 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Har du så købt den eller? Kunne være rart med lidt Kommentarer?!
|
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
Nææhhh - ikke endnu. Har ikke lige haft tid til at rodde med det....
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |