recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Office 365: Billigste til eksisterende abonnement
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Office 365: Billigste til eksisterende abonnement

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Office 365: Billigste til eksisterende abonnement
    Sendt: 21-Oktober-2018 kl. 09:28
Vi har igennem en del år haft Office 365 Home og der igennem 1 TB Onedrive.

Vi anvender Onedrive til backup/sync af vores cirka 300 GB billeder og hjemmevideo fra vores Synology NAS.

Pt. får vi Office 365 igennem vores mobilabonnment. Men vi overvejer at skifte til et andet selskab og er derfor nysgerrig efter hvordan man billigst skafter sig Office 365 til et eksisterende abonnement?

Skal vi betale officiel pris ved Microsoft, bliver det for dyr.

Redigeret af Silentbob - 21-Oktober-2018 kl. 09:28
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
noerden Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juli-2009
Point: 522
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noerden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2018 kl. 09:59
Hej
Måske i kan få det gennem Jeres arbejdsplads?
Ellers er det 549 kroner/år for en personal udgave. Det synes jeg er forholdsvis billigt for en så sikker og funktionel backup løsning med 1TB data.

Jeg har home løsning til 799/år - og så kan jeg dele med 4 andre personer i familien, som hver kan få Office 365 på alle deres enheder, og alle kan få 1TB backup. Det er jeg nu også meget tilfreds med.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Point: 4114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2018 kl. 10:44
Billig vil jeg nu ikke kalde det.

Jeg har en Backup løsning via mit forsikringsselskab Tryg, hvor jeg har ubegrændset backup af 3 klienter til ca. 300 om året. Og jeg har vel 6 Tb i skyen
Til top
noerden Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juli-2009
Point: 522
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noerden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2018 kl. 10:59
Kan se det er Keepit Tryg bruger. Det er også en fin pris.

Men i det store billede med andre udgifter man har til IT relaterede ting: mobil 100 pr ps., licens 150, bredbånd 300, tv pakker 2-600 - så synes jeg at 50-75 kroner pr måned for backup til 5 personer, inkl. Office pakken på alle enheder er billigt.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2018 kl. 13:17
Jeg har ikke en holdning til om det er billigt.

Men pt. har vi Home løsningen gennem vores mobil abonnement. Vi vil gerne fortsætte med Home, men er ikke villig til at bruge 800 kr om året. 

Så hvis det ikke kan gøres billigere, fortsætter vi blot med nuværende mobil abonnement.

Der er, så vidt jeg er orienteret, ikke et tilbud igennem mit arbejde.
Til top
frsch Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-August-2012
Sted: Herning
Point: 60
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frsch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2018 kl. 13:31
Du kan købe activations keys på ebay. 
Jeg købte for at par dage siden 12 måneders office 365 Home til 385 kr. 

Til top
Minoo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-September-2010
Sted: Danmark
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Minoo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2018 kl. 18:05
hvis det bare er til hobby brug kunne du jo uploade dine billeder og hjemme videoer til google foto der er ubegrænset data, hvis det må bestemme kvaliteten på billeder og videoer
Højtalere: Eltax Universe
Forstærker: Sony STR-DE445
Tv: Samsung Ps5014435
50" Tommer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2018 kl. 18:10
Oprindeligt skrevet af frsch frsch skrev:

Du kan købe activations keys på ebay. 
Jeg købte for at par dage siden 12 måneders office 365 Home til 385 kr. 

Takker, det vil jeg kigge på

Redigeret af Silentbob - 21-Oktober-2018 kl. 18:10
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2017
Sted: Nordjylland
Point: 2240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2018 kl. 18:11
Der er jo også Flickr. Der kan du få 1 TB for 0,gratis. Dine billeder/videoer behøver ikke at være offentligt tilgængelige. Du kan i Settings sætte det hele til at være privat, så du ikke behøver at indstille det for hver upload, der måtte finde sted.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2018 kl. 18:11
Oprindeligt skrevet af Minoo Minoo skrev:

hvis det bare er til hobby brug kunne du jo uploade dine billeder og hjemme videoer til google foto der er ubegrænset data, hvis det må bestemme kvaliteten på billeder og videoer

Kvaliteten er ikke ligegyldigt, da det fungere som backup i tilfælde af brand osv.

Men tak for budet.
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Point: 664
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2018 kl. 09:55
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
simony Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Juli-2006
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér simony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2018 kl. 11:08
@frsch - Blot af ren nysgerrighed , for jeg har selv tænkt tanken at bruge Ebay, men hvordan sikrer du dig, at det er nogenlunde lovligt, hvis du køber gennem dem? Man kan jo få licenser helt ned til 25,- på Ebay?

Redigeret af simony - 22-Oktober-2018 kl. 11:11
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu