recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer VSX-933. Er den noget værd?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer VSX-933. Er den noget værd?

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer VSX-933. Er den noget værd?
    Sendt: 23-November-2018 kl. 11:34
Min gamle Onkyo kan desværre ikke videreføre Dolby Vision, og har ingen DTS X. Så har kigget på denne, som er faldet lidt her i dag. Men er den noget værd?

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2018 kl. 14:55
Den får fine anmeldelser, på linje med eller lidt bedre end Onkyo som jo er søster model. (600-serien).
Det er under alle omstændigheder en fin pris!

En jeg kan anbefale er Sony STR-DN1080, den er et kæmpe skridt op fra min gamle Yamaha RX-V573 som jeg udskiftede af samme årsag som dig! Den har tilmed lige fået en eARC update. Jeg er helt forelsket! Heart

Den er ofte nede i 3700,- hos Elgiganten på weekend tilbud!
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2018 kl. 14:59
Hov, glemte link!

Sony STR-DN er dejlig kraftig i lyden, det sætter jeg pris på, da jeg har nogen store fronter den skal drive...

Her er en direkte sammenligning mellem de BF tilbud i elgiganten.

Redigeret af Pede8000 - 23-November-2018 kl. 15:19
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2018 kl. 17:01
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Hov, glemte link!

Sony STR-DN er dejlig kraftig i lyden, det sætter jeg pris på, da jeg har nogen store fronter den skal drive...

Her er en direkte sammenligning mellem de BF tilbud i elgiganten.

Dit første link, er faktisk til modellen mindre. Så håber da, at denne 933 er endnu bedre. Onkyo 686 er faktisk en af dem, som jeg har kigget lidt på, men den koster stadig en del mere. Og jeg må prøve noget andet end Onkyo denne gang. Nu har jeg ikke så store fronter, så tror sgu, at jeg hopper på denne. Nu vil jeg altså se mine film i Dolby Vision.Smile Om ikke andet, så har Elgiganten en god returret.

Tak for dine svar.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2018 kl. 17:22
Et ekstra spørgsmål. Hvad er de små antenner, som sidder bagpå egentlig til?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2018 kl. 17:30
WiFi.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2018 kl. 17:34
Ups, beklager linket til sidste års model. Burde måske se om der er gode tilbud på briller, når nu det er black friday!

Skynd dig i Elgiganten, glæder mig til at høre om dine erfaringer.
Jeg er mega glad for at have det hele samlet i min AVR, og kun et kabel til TV. Det er bare så meget lettere.

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2018 kl. 17:49
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

WiFi.

Klaus
Nå, det var det. Dem kan jeg nok vende ned af. Min router står meget centralt, så der er god dækning overalt. Takker.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2018 kl. 17:51
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Ups, beklager linket til sidste års model. Burde måske se om der er gode tilbud på briller, når nu det er black friday!

Sgu ha gået til Louis Nielsen.Wink

Skynd dig i Elgiganten, glæder mig til at høre om dine erfaringer.
Jeg er mega glad for at have det hele samlet i min AVR, og kun et kabel til TV. Det er bare så meget lettere.
Ja, det er totalt fedt, når alt sidder i et.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2018 kl. 18:35
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Nå, det var det. Dem kan jeg nok vende ned af. Min router står meget centralt, så der er god dækning overalt. Takker.

Husk på at den er en metalkasse. Den dræber alt wifi.

Jeg har trukket kabel til min.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2018 kl. 18:41
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Husk på at den er en metalkasse. Den dræber alt wifi.

Jeg har trukket kabel til min.....

Klaus
Jeg må se på det. Den gamle går igennem med fuld styrke. Ellers er der ikke så langt, så jeg kan føre et kabel, hvis det bliver nødvendigt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2018 kl. 18:48
@flemming, hvordan er dit atmos/ DTS X setup?
Bruger du upfiring højtalere eller er de monteret i loftet?

Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu